20دستگاه پل در جاده های هرمزگان بهسازی شد



صبح ساحل ، اقتصادی - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: 20 دستگاه پل بزرگ و کوچک از ابتدای سالجاری تاکنون در جاده های این استان تعمیر و بهسازی شد.

میرداد میردادی در جمع خبرنگاران افزود: بهسازی و تعمیر پل ها شامل تعمیر رادیه برید، تعویض دال های فرسوده و ترمیم دستک های پل، باکس گذاری و تعریض پل، مقاوم سازی پایه پل ها، تنقیه و لایروبی، تعمیر دیواره های هدایت آب و مرمت قرنیز و نرده پل است.

وی بیان داشت: تعمیر و بهسازی پل ها بیشتر به اجرای تعمیر رادیه و برید و تعویض دال و ترمیم دستک های پل در جاده های حاجی آباد، میناب، بستک، پارسیان و رودان است.معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار داشت: همچنین طی این مدت، پل نیمه کار در جاده بندرعباس به کهورستان و پل ورودی هشتبندی در حوزه شهرستان میناب احداث شد.

این مسوول اظهارداشت: عملیات اجرایی تبدیل آبنمای کنارجو به پل در محور سیریک، تبدیل آبنمای دریسی به پل باکسی در محور بندرعباس به میناب، تهیه شناسنامه تمامی بناهای فنی پل ها و برآورد خسارت وارده، از دیگر کارهای انجام شده طی هشت ماه گذشته است.

میردادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: برای نگهداری از پل ها اقدام های پیشگیرانه در آب بندی سطح پل ها، تعمیر، پاکسازی و شست و شوی کانال هدایت آب و دیواره های تونل ها، تعمیر آبچکان، تعمیر آب رو و پل های کوچک در مسیل ها، تعمیر قرنیز و ارتقای ایمنی نرده پل ها در دستور کار قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها