مدیرعامل انجمن سینماگران استان خبر داد:

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه هرمزگان



صبح ساحل ، هنری - «مهرداد امیرزاده» به‌عنوان مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان به مدت دو سال انتخاب شد.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن سینماگران هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا،افزود: پس از برگزاری مجمع عمومی این انجمن در یازدهم آذرماه و انتخاب پنج نفر به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و دو نفر عضو علی‌البدل، طبق اساسنامه اعضای هیئت‌مدیره ظرف دو ماه موظف به انتخاب مدیرعامل بودند که پس از انتخاب رئیس و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و منشی، نسبت به شناسایی افراد توانمند برای مدیرعاملی دست‌به‌کار شدیم.

مصیب داوری با بیان اینکه چندین گزینه برای سمت مطرح و مورد ارزیابی قرار گرفتند، تصریح کرد: این افراد برنامه‌های خود را ارائه و مورد ارزیابی اعضای هیئت‌مدیره قرار گرفت که در نهایت مهرداد امیرزاده با پنج رأی به‌عنوان مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های امیرزاده جامع و کامل و دارای نقاط قوت زیادی بود، اضافه کرد: وی در مدت دو سال باید برنامه‌های خود را اجرا کند و بتواند این انجمن را در مسیر اهداف خود قرار دهد.

داوری با بیان اینکه ساماندهی انجمن، بررسی شرایط اعضا، حمایت از تولید فیلم کوتاه و فراهم کردن شرایط تولید فیلم کوتاه را از مهم‌ترین اهداف این انجمن دانست و عنوان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و جشنواره استانی فیلم کوتاه از دیگر برنامه‌های با اولویت مدیرعامل انجمن سینماگران استان هرمزگان باید باشد.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن سینماگران هرمزگان اضافه کرد: باید طی ماه‌های آینده شرایط برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه استانی را فراهم کنیم و فراخوان آن را هر چه زودتر منتشر کنیم.

وی در پایان همچنین از موظف شدن مدیرعامل برای انتخاب محلی مناسب به‌عنوان دفتر انجمن سینماگران استان هرمزگان خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها