فرمانده نیروی دریایی سپاه خبرداد:

ورود سپاه به حوزه زیردریایی‌ها



صبح ساحل ، سیاسی - فرمانده نیروی دریایی سپاه ازورود این نیرو به حوزه زیرسطحی‌ها خبر داد و گفت:  دستاوردها در این زمینه، در رزمایش‌های آتی رونمایی می‌شوند.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره آمادگی‌های دفاعی این نیرو در برابر تهدیدات گفت: ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم و تمام تحرکات دشمنان فرامنطقه‌ای که در منطقه ما حضور دارند را زیر نظر داریم.

وی افزود: کوچکترین تحرک دشمنان در منطقه زیر چشم نیروهای اطلاعات و عملیات ما قرار دارد.سردار تنگسیری در باره برنامه‌های نیروی دریایی سپاه برای ارتقا توان موشکی، پهپادی و تکاوری این نیرو تصریح کرد: روز به روز در حال ارتقا توان رزمی نیرو هستیم که این امر دستور فرمانده معظم کل قوا است.

این امر، اعتقاد ما است و  بر همین اساس در حوزه‌های شناوری، موشکی، پهپادی و تکاوری و حتی در حوزه زیرسطحی هم در حال کار و ارتقا توان نیروی دریایی سپاه هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره ورود نیروی دریایی سپاه به حوزه زیرسطحی، اظهار داشت: حوزه زیرسطحی یکی از نیاز های ما است  که باید به این سمت برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون دستاوردی در حوزه زیردریایی‌ها هم داشته‌اید که بخواهید از آن رونمایی کنید، گفت: این امر انشا‌الله در رزمایش‌های آتی نیروی دریایی سپاه رخ ‌خواهد داد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان درباره تسلیح پهپادهای ندسا اظهار داشت: در این زمینه به دنبال محمول سازی و تسلیح این پهپادها به تسلیحات نقطه زن هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها