سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

حضور مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه خواهدبود



سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور پرشور مردم هرمزگان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب فراهم شود.

ایرج حیدری در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برای  برگزاری باشكوه مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن در استان هرمزگان، عنوان كرد: ملت ایران، ملتی قدرشناس هستند و در مراسم راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمندتر  و پرشور تر از سالیان قبل در دفاع از آرمان های انقلاب در صحنه خواهند بود.وی افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی برای حفاظت و پاسداری از آرمان های انقلاب هزینه های سنگین و بسیاری داده اند كه جانفشانی ها و ایثارگری های مردم كشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمونه عینی آن است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان كرد: با  برنامه ریزی مناسب و كار و تلاش شبانه روزی زمینه حضور پرشور مردم استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرشورتر از سال های گذشته فراهم گردد.

حیدری با اشاره به اهمیت شركت دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن،  تصریح كرد: اداره كل آموزش و پرورش استان زمینه حضور فرهنگیان استان و همچنین  اولیا به همراه فرزندان و دانش آموزشان را در راهپیمایی بیست و دوم بهمن  فراهم نماید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: با برنامه ریزی مناسب باید تلاش كرد راهپیمایی بیست و دوم بهمن به بهترین وجه ممكن با رعایت زمان مناسب برگزار گردد.حیدری بیان داشت: تا زمان برگزاری راهپیمایی بیست و دوم بهمن، اهمیت و ضرورت شركت باشكوه مردم در مراسم راهپیمایی برای اقشار مختلف مردم استان تبین شود تا زمینه حضور همگانی و هر چه باشكوه تر فراهم گردد.

وی  تصریح كرد: باید زمینه حضور فعال هیئت های مذهبی و  هئیت های ورزشی استان در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن فراهم گردد و در این زمینه ادارات كل تبلیغات اسلامی و ورزش و جوانان استان رسالت مهمی بر عهده دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اداره كل ورزش و جوانان استان زمینه حضور ورزشكاران هیئت های ورزشی را با لباس ورزشی خاص هر رشته در راهپیمایی بیست و دوم بهمن  در استان از مسیر های مختلف منتهی به اجتماع راهپیمایان فراهم سازد و تحقق این مهم بر زیبایی های مراسم  راهپیمایی می افزاید.

حیدری با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم  استان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن خاطرنشان كرد: دستگاه های متولی زمینه حضور پر رنگ  صنعتگران ، بازاریان ، كارگران ، هنرمندان كشاورزان، صیادان ، علمای تشیع و تسنین، روحانیون، دانشجویان، كارمندان، بسیجیان  و سایر اقشار مردم استان را  در راهپیمایی بیست و دوم بهمن فراهم نمایند تا برگ زرین دیگری  از حضور باشكوه مردم استان در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ثبت گردد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای  حضور مردم تمامی مناطق استان در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب  در سطح شهرستان ها و بخش های استان زمینه حضور پر رنگ مردم این مناطق را در راهپیمایی 22 بهمن فراهم نمایند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به تمامی اقشار مردم تعلق دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به جناح و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به تمامی مردم با هر مذهب و قومیتی است.

حیدری به نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه های استان وظیفه دارند در این نمایشگاه به منظور معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته حضور داشته باشند تا مردم از تحولات هرمزگان در تمامی عرصه های مختلف آگاه شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها