فوری

صحبت های رییس جمهور در استان هرمزگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

در زیر چتر قانون اساسی دارای حقوق مساوی هستیم .

همه باید به قانون احترام بگذاریم و به فکر منافع کل کشور باشیم و به آن احترام بگذاریم

کسانی که به سپاه پاسداران د ر لب مرز حمله می‌کنند  این کار خون آشام ها بر تصمیم   ملت ما برای مبارزه با تروریسم اضافه خواهد کرد .

ما اجازه نخواهیم داد که در این کشور تروریسم‌ها مزدور به منافع ملی صدمه بزنند .

خداوند را سپاسگزارم که برای چندمین نوبت در دولت یازدهم و دوازدهم توانستم در جمع مردم خونگرم و مرزدار هرمزگان باشم .

بسیار خوشحالم قولی که در سفر قبل به هرمزگان دادم که در سفر بعد به غرب استان خواهم آمد محقق شد؛ در دولت یازدهم به شرق هرمزگان سفر کرده بودم و تصمیمات مهمی را برای شرق استان و به‌خصوص منطقه جاسک اتخاذ کردیم که در حال اجرا شدن است .

امروز روز آزمایش برای مردم  و دولت است.

از اینکه دشمن ما را در فشار قرا دهد نمی هراسیم.  هدف آمریکا وضهیونسیم خسته کردن ما و ایجاد فاصله بین دولت و ملت است. آنها ایجاد دوگانگی و دو دستگی و  سست کردن اعتماد مردم نسبت به نظام میباشد.

 

هرمزگان با داشتن جزایر زیبا و آبهای شفاف جاذبه گردشگری بالایی دارد. با افزایش جاذبه گردشگری در این منطقه بیکاری باقی نمیماند. یکی از تلاشهای دولت برای این منطقه کاهش معضلات آن و ایجاد احساس امنست و آرامش است.

بزرگراه بندرعباس پارسیان میتواند اثر مهمی در گردشگری منطقه داشته باشد که بخشی از ان اجرا شده اس و برای بخش دیگری از آن اعتباراتی تخصیص داده شده است.

 

استان هرمزگان و سیستان و و بلوچستان از لحاظ گازرسانی در وضعیت نامناسبی قرار دارد. تا پایان این دولت به شهرسانهای این منطقه گاز خواهیم رساند. یکی از نیازهای مردم این منطقه لوله کشی گاز است که هم برای راحتی مردم و توسعه صنعت لازم است.

 

پرورش ماهی و میگو یکی از راههای خوب برای کسب درامد مردم است.

مشکلات صیادی و مجوزهایی که لازم است در شورای اداری استان مطرح خواهد شد.

 

علاوه بر اعتباراتی که برای طرح هاییکه در دو سفر قبلی قول داده بودیم حدود 595 میلیارد تومان برای این منطقه در این سفر مشخص شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها