مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک فیزیک و فیزیک کلاسیک

باشگاه اندام سازان بر سکوی قهرمانی ایستاد



نفرات برتر جام بزرگ خلیج‌فارس مشخص شدند. رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از برگزاری جام بزرگ خلیج‌فارس در بندرعباس خبرداد. 

حسین اخلاقی افزود: این مسابقات در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و فیزیک کلاسیک  با استقبال فوق‌العاده ورزشکاران و علاقه‌مندان در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

وی با بیان این که در این مسابقات که به‌منزله انتخابی تیم استان هرمزگان بود از سراسر استان 175 ورزشکار حضور داشتند، اضافه کرد: این مسابقات در بخش‌های جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد و مجموع برگزیدگان اول تا سوم پس از تأیید کمیته فنی به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی معرفی خواهند شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان عنوان کرد: فضای این مسابقات صمیمی و بستری فراهم کردیم تا جوانان با حضور در این مسابقات علاوه بر کسب تجربه خود را برای حضور در مسابقات کشوری مهیاتر کنند.اخلاقی در خصوص نتایج این مسابقات اظهار کرد: در بخش تیمی پرورش اندام باشگاه اندام سازان با 69 امتیاز، باشگاه دلیران با 52 امتیاز و باشگاه پایتخت با 33 امتیاز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی با بیان این که تیم‌های اندام سازان با 36 امتیاز، دلیران با 23 امتیاز و باشگاه امین با 11 امتیاز در رشته فیزیک کلاسیک به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند، اضافه کرد: در رشته بادی کلاسیک تیم‌های باشگاه پایتخت با 31 امتیاز، اندام سازان با 29 امتیاز و دلیران با 22 امتیاز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در خصوص نتایج تیمی رشته فیزیک بیان کرد: باشگاه دلیران با 44 امتیاز، اندام سازان با 34 امتیاز و امین 13 امتیاز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها