لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان

فولاد بر بام قهرمانی ایستاد



پرونده این فصل از رقابت های  لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با قهرمانی تیم فولاد هرمزگان بسته شد.

در هفته پایانی این پیکارها تیم فولاد هرمزگان با برتری ۵ بر ۲ برابر میزبان خود پاس بندرلنگه با کسب ۴۴ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.  

در دیگر مسابقه مهم  هفته آخر   تیم نریمان بندرعباس که شانس  برای قهرمانی داشت با پیروزی پرگل ۱۰ بر ۳ مقابل کشاورز احمدی با ۴۲ امتیاز نایب قهرمان شد. 

تیم بیمارستان امام رضا(ع) که در هفته پایانی با قرعه استراحت روبرو بود با ۴۱ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

کشاورز احمدی با ۳۲ امتیاز چهارم شد، علم وادب رودان با ۱۸ امتیاز در مکان پنجم ایستاد، سرخ و آبی پوشان دوهزار با ۱۷ امتیاز عنوان ششمی را به دست آورد. 

پاس بندرلنگه با ۱۵ امتیاز هفتم شد،ساحل شهرداری سیریک با ۱۴ امتیاز جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد. 

مقاومت میناب و آرش حاجی آباد تیم های نهم و دهم شناخته شدند و به لیگ یک سقوط کردند.

مسابقات لیگ برتر فوتسال هرمزگان در فصل جاری با حضور ۱۰ تیم به صورت رفت‌و برگشت برگزار شد.

حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال استان در پایان این رقابت ها به صبح ساحل گفت: مسابقات فوتسال استان با فراز و نشیب های زیادی همراه بود اما شاهد مسابقات جذاب و با کیفیتی بودیم. 

وی بیان داشت: جذابیت مسابقات امسال به گونه ای بود که تا روز آخر بازی ها دو تیم شانس قهرمانی داشتند که در پایان این فولاد هرمزگان بود که توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. 

رضایی گفت: برای لیگ فصل آینده برنامه خاصی داریم که به زودی آن را رسانه ای خواهیم کرد اما بیشترین هدف ما برای سال جدید  لیگ یک می باشد و می‌خواهیم این لیگ را با نظم بیشتری برگزار کنیم. 

رئیس کمیته فوتسال استان اظهار داشت: هرمزگان می توانند در فوتسال بیشتر از این حرف برای گفتن داشته باشد و با برنامه‌ریزی که در لیگ های پایه خواهیم داشت یقینا به اهداف مورد نظر خودمان خواهیم رسید. 

رضایی گفت: با تلاش اعضای کمیته فوتسال و به خصوص داوران همه  مسابقات از رده های سنی گرفته تا لیگ برتر برگزار کردیم و قهرمان همه آنها مشخص شده است وبه زودی جهت حضور در مسابقات کشور به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال معرفی خواهند شد.

وی در مورد جشن قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان هم گفت: جشن قهرمانی تیم فوتسال فولاد به نحو شایسته در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها