کدام تیم قهرمان فوتبال هرمزگان می شود

فولاد یا اتحاد رودان



هفته پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان فردا جمعه سوم اسفندماه برگزار خواهد شد تا چهره تیم قهرمان مشخص شود.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان در صورتی فردا جمعه  سوم اسفندماه برگزار خواهد شد که دوتیم فولاد هرمزگان و اتحاد رودان شانس قهرمان شدن را دارند. در این روز تکلیف دیگر تیم سقوط کننده به لیگ یک نیز مشخص خواهد شد و از بین تیم های مقاومت میناب و ملوان بندرعباس یک تیم به همراه خلیج فارس حاجی آباد که یک هفته زودتر به لیگ یک سقوط کرده است راهی لیگ یک می شوند. 

در بازی های فردا تیم ستارگان بستانو که با تساوی هفته قبل مقابل جنوب انرژی بر پارسیان در لیگ برتر ماندنی شد میزبان فولاد هرمزگان است. فولاد برای  برپایی جشن قهرمانی تنها نیاز به یک امتیاز دارد .

خلیج فارس حاجی آباد که غزل خداحافظی از لیگ برتر را هفته گذشته سر داد در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان میزبان  سیبه کوخرد است. سیبه در این باز ی هر نتیجه ای کسب کند در لیگ برتر ماندگار خواهد ماند.

اتحاد دژگان که با رای کمیته انضباطی از بازی کردن در خانه خودش محروم است در بندرعباس و در ورزشگاه خلیج فارس به دیدار ملوان بندرعباس خواهد رفت . اتحاد دژگان هم از امیدهای قهرمانی در این دوره از مسابقات لیگ برتر بود اما با اتفاقاتی که هفته ماقبل پایانی برایش افتاد و پس از این که داور بازی یک پنالتی به ضرر تیمش اعلام کرد و بازیکنان و هوادران  به داور حمله ورشدند کمیته انضباطی بازی این تیم مقابل سیبه کوخرد را سه برصفر اعلام کرد تا دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشد .

 از سوی دیگر ملوان بندرعباس هم اگر در این دیدار از اتحاد دژگان تنها یک امتیاز بگیرد در لیگ برتر ماندنی می شود ولی اگر در این بازی از حریف خودش شش گل بپذیرد و مقاومت  میناب هم  جبل بر شهرو را شکست دهد این ملوان خواهد بود که به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد. 

اتحاد رودان برای رسیدن به جام قهرمانی  کار سختی پیش رو دارد . این تیم علاوه بر این که باید شاهین بندرلنگه را حداقل با 8 گل شکست دهد باید منتظر بماند تا فولاد هم مقابل ستارگان بستانو شکست بخورد. تیم بندرلنگه‌ای در این دیدار دغدغه ای ندارد ودرلیگ برتر ماندگار شده است. 

هرنگ جوان میزبان تیم جنوب انرژی بر پارسیان است.  این بازی از حساسیت خاصی برخوردار نیست و دو تیم با توجه به این که در لیگ برتر برتر ماندنی شده اند بازی آسانی خواهند داشت. 

مقاومت میناب که یکی از گزینه های سقوط به لیگ یک  می باشد برای ماندن در لیگ برتر اول باید جبل بر شهرو را حداقل با 7 گل شکست دهد و بعد از آن هم منتظر بماند تا ملوان  از حریف خود شکست بخورد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها