رشد 63 درصدی کشفیات سلاح های غیر مجاز در 11 ماه گذشته

دستان 4 هزار سارق در دستبند عدالت



در 11 ماهه گذشته سال جاری3هزار و 814  نفر سارق در بندرعباس شناسایی و در عملیات های مختلفی به تله پلیس افتادند 

  این مطلب را فرمانده انتظامی بندرعباس بیان کرد و با اشاره به  کشف دوهزار و 586 مورد سرقت با افزایش 38 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در این مدت چهار هزار و 400  مورد سرقت در بندرعباس رخ داده است این در حالی است که این آمار در سال گذشته  چهارهزار و 364 مورد  بوده است و با افزایش سه درصدی سرقت روبرو هستیم.

سرهنگ محمداسماعیل مشایخ از افزایش 38 درصدی کشفیات سارقین  نیز خبر داد . وی به کاهش 34 درصدی جرائم خشن و دستگیری 89 نفر در رابطه  اشاره کرد  و گفتدر این مدت  نیز این آمار جرایم خشن  در شهرستان بندرعباس به 80 مورد رسیده است.سرهنگ مشایخ در ادامه، کشفیات سلاح های غیر مجاز  در این شهرستان  از فروردین تا بهمن ماه امسال را رشد 63 درصدی ذکر کرد.

مبارزه با فروشندگان مشروبات الکی

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه  مبارزه با فروشندگان مشروبات الکی  را در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار دارد گفتدر این رابطه مشروبات الکلی داخلی 396 درصد و مشروبات الکلی خارجی 12 درصد کاهش جرم داشته است.

کالای قاچاق و سوخت

سرهنگ مشایخ گریزی به کالای قاچاق و سوخت داشت و گفت: مبارزه با کالای قاچاق 355 درصد یعنی 3 برابر از  11 ماهه سال گذشته افزایش داشته است.وی کشفیات سوخت در این مدت  افزایش را  1103 درصدی اعلام کرد.

توقیف خودرو و موتورسیکلت های  متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس به توقیف خودرو و موتورسیکلت های  متخلف نیز اشاره ای داشت و گفت: در این مدت چهار هزار و 789 موتورسیکلت مورد دار و پنج هزار و 310 خودرو نیز در این رابطه توقیف شده است.

سرهنگ مشایخ  از تشکیل 50 هزار و 508 فقره  پرونده با افزایش 30 درصدی در کلانتری های شهرستان  نسبت به سال گذشته نیز مطالبی عنوان و تعداد مراجعین به کلانتریها 181 هزار و 751  نفر و تماسهای حاصله با مرکز 110 حدود 37 هزار و 323  موردذکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها