نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

توسعه نخلستان‌های تزرج نیازمند برنامه‌های جامع است



 

نماینده حوزه انتخابیه مرکزی هرمزگان گفت: توسعه و بهینه سازی نخلستان‌ های منطقه تزرج نیازمند برنامه های جامع و عملی است که در همین راستا طبق رایزنی های صورت گرفته با مسئولان جهاد کشاورزی به زودی اقداماتی را آغاز میکنیم. 

حسین هاشمی تختی در جمع مردم تزرج با بیان اینکه دیدارهای مردمی نمایندگان با هدف بررسی مشکلات و درخواست ها از نزدیک صورت می گیرد، مناسبت های اخیر را تبریک و اظهار داشت: مبحث عدالت، مبحثی است که انقلاب اسلامی ایران با محوریت آن شکل گرفته، که نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مردم در مقاطع مختلف حمایت و ایستادگی لازم را در صیانت از آرمان ها داشته اند، یادآور شد: برقراری عدالت، اقتدار و رعایت آرمان ها هزینه هایی نیز دارد که مردم ایران اسلامی در این چهار دهه به شکل جنگ و فشارهای اقتصادی و سیاسی آنرا تجربه کرده اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه استکبار، هیچ وقت خواهان پیشرفت ایران اسلامی نیست، افزود: اینکه اندیشیده و گفته شود که می توان با مذاکره و کوتاه آمدن در برابر دشمن، مشکلات را حل کرد، امری نادرست است کما اینکه در جریان برجام نیز امریکا نشان داد که قابل اعتماد نیست.

هاشمی تختی با بیان اینکه دشمن به جنگ اقتصادی تمام عیار با ایران روی آورده است، بیان داشت: آنها بخوبی می دانند که نمی توان با جنگ و تهدید با ایران روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره صلح طلب بوده و آموزه های دینی اسلام نیز بر این امر تاکید دارد، گفت: آنها می خواهند که ما در حوزه نظامی و دفاعی ضعیف بمانیم تا بتوانند همواره به ما زورگویی کنند.

نماینده حوزه مرکزی انتخابیه هرمزگان تصریح کرد: مشکل گرانی و اشتغال با کسی تعارف ندارد و در همین راستا با تمام توان خود را در تمامی حوزه ها به کار گیریم تا بر این مشکلات فائق آییم.

وی با بیان اینکه مجلس برای رفع مشکلات در کنار دولت است، ادامه داد: به عنوان نمونه در مسئله نوسان قیمت ارز کارهایی صورت گرفت که نتیجه آن ثبات نسبی نرخ ارز است که به دنبال کاهش آن هستیم.

هاشمی تختی تصریح کرد: برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهیم کرد و حاضریم سختی ها و هزینه های مسیر را نیز به جان بخریم.

نماینده شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مطروحه از طرف اهالی تزرج گفت: پیرامون مسائل و مشکلات در بخش نخیلات‌ این منطقه با مسئولان جهاد کشاورزی استان دیداری داشته ایم و قرار شد در قالب تعاونی های کارآمد برنامه های لازم برای اصلاح مشکلات و توسعه نخیلات که از منابع مهم درآمدی منطقه است، تدوین و اقدامات لازم آغاز شود.

وی همچنین به موضوع اشتغال در منطقه شمال استان هرمزگان اشاره و افزود: قوانین خوبی در حوزه به کارگیری نیروهای ساکن و بومی استان وضع شده که فواید و اثرات این قوانین می تواند در سال های آینده بیشتر متوجه مردم استان باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها