با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

از برترین‌های مسابقات ورزشی تجلیل به عمل آمد



 

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، مدیرکل ورزش و جوانان، مشاور عالی رئیس فدراسیون همگانی، مدیرعامل خانه مطبوعات و معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از نفرات برتر مسابقات ورزشی خبرنگاران و اعصاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم رضا کمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از همه برنامه های که برای خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر باشد استقبال خواهیم کرد و از این که در جمع خبرنگاران ورزشکار و علاقمندان به ورزش هستم بسیار خوشحالم و این که برای اهالی خبر و رسانه  این چنین مسابقاتی برگزار شده است کاری ارزشمند صورت گرفته است. 

وی بیان داشت: از زمانی که مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به دست گرفته ام با خود عهد بسته ام که هرکاری که برای اهالی هنر و رسانه  و مردم استان خوب باشد  بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. 

کمالی گفت: از این که قرار است مسابقات ورزشی در سطح استان و سپس منطقه ای و کشوری  برگزار شود کار بزرگی است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این برنامه خانه‌مطبوعات به خوبی حمایت خواهد کرد. 

وی بیان داشت: ورزش کردن می تواند روی روحیه افراد تاثیر خوبی داشته باشد و یک خبرنگار ورزشکار می‌تواند با ورزش کردن، بهتر به کار سختی که بر دوش دارد بپردازد. 

محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان هم در این مراسم گفت: تمام هیات‌های ورزشی استان در خدمت اهالی رسانه و فرهنگ هستند وبرای برگزاری مسابقات ورزشی برای آن ها هیچ مشکلی نداریم. 

وی بیان داشت: این که در یک سال دو جشنواره برای خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شده است کار بزرگی صورت گرفته اما این  ظرفیت وجود دارد که مسابقات بیشتری در رشته های مختلف برگزار شود و ما هم به عنوان متولی ورزش استان از برگزاری مسابقات استانی و کشوری برای خبرنگاران استقبال خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سالن‌ها و اماکن ورزشی را می توان با یک برنامه ریزی در اختیار خبرنگاران ورزشکار قرار داد و هرکاری که از دست بنده و همکارانم  بر آید برای شما خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر انجام خواهیم داد. 

کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس، مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی هم گفت: هیات ورزش های همگانی هرمزگان همواره هم پای خانه مطبوعات بوده و هر درخواستی که برای مسابقات ورزشی داشته‌‌اند برای آنها اجرا کرده ایم واز این به بعد هم با تعامل بیشتری در خدمت رسانی به جامعه رسانه و اهالی فرهنگ و هنر آماده هستیم.

رئیس هیات ورزش های همگانی هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی های که صورت خواهد گرفت به زودی یک همایش ورزشی ویژه اهالی رسانه  و خانواده ها آن ها برگزار خواهیم کرد. 

جهانبخش در ادامه گفت: هیات ورزش های همگانی استان هم با برگزاری مسابقات ورزشی برای خبرنگاران و اهالی رسانه در سطح استان و کشور آمادگی دارد و هرکاری که از دستمان بر آید انجام خواهیم داد. 

مدیرعامل خانه مطبوعات هم با تشریح برخی از کارهای انجام شده برای خبرنگاران گفت: یکی از اهداف خانه مطبوعات هرمزگان این است که خبرنگاران با نشاط و سرحال داشته باشیم که این کار با برگزاری مسابقات ورزشی و کشاندن خبرنگاران به سمت و سوی ورزش رخ خواهد داد.

معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات همچنین  پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان و کشوری برای خبرنگاران داد که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت. 

در پایان این مراسم از برترین های دومین دوره  مسابقات ورزشی خبرنکاران و اهالی رسانه  تجلیل به عمل آمد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها