مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

درحد توان به حمایت از فوتبال و فوتسال فولاد هرمزگان می پردازیم



مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا کمک در حد توان خود به تیم فوتبال و فوتسال و سایر رشته‌های ورزشی مجموعه فولاد هرمزگان را به کار ببندیم.

فرزاد ارزانی در آئین پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال استان هرمزگان، افزود: قهرمانی تیم فوتبال و فوتسال فولاد هرمزگان هم باعث افتخار شرکت فولاد هرمزگان و هم استان هرمزگان است زیرا کارخانه فولاد نام استان همیشه قهرمان هرمزگان را یدک می‌کشد.

وی با بیان اینکه شرکت‌هایی که در استان هرمزگان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: شرکت‌ها باید حیات اقتصادی داشته باشند و از آن طریق به ورزش کمک کنند؛ رسالت فولاد هرمزگان توسعه اقتصادی و اجتماعی فولاد کشور در منطقه جنوب کشور است.

ارزانی با اشاره به اینکه در کنار آن انجام مسئولیت‌های اجتماعی همچون ورزش هم بر دوش می‌کشد، اظهار کرد: افزایش ثروت و تولید فولاد در کشور از رسالت‌های مهم فولاد هرمزگان است و باید در کشور اشتغال و ثروت ایجاد کرد و اگر این رسالت‌ها به‌درستی انجام شد، به‌طور حتم حمایت از ورزش و سایر مسئولیت‌های اجتماعی هم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه سعی‌مان این است ابتدا رسالت اصلی‌مان که همان اشتغال و ثروت است انجام گیر و سپس مسئولیت‌های اجتماعی‌مان را محقق سازیم، اضافه کرد: اگر فوتبال و فوتسال فولاد هرمزگان در سطوح پایین کشور موفق شود به‌طور حتم با حمایت‌های استان و شرکت فولاد هرمزگان نیز به مسیرش ادامه خواهد داد.

وی عنوان کرد: تنها قولی که می‌دهم این است که تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا کمک در حد توان مجموعه فولاد هرمزگان به تیم فوتبال و فوتسال و سایر رشته‌های ورزشی‌اش را تزریق کنیم.

ارزانی با اشاره به اینکه به‌طور حتم از تمامی تیم‌های ورزشی در سطح استان هرمزگان حمایت خواهیم کرد، اضافه کرد: رشته‌هایی مثل کبدی و قایقرانی همواره موردحمایت شرکت فولاد هرمزگان بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پایان با بیان اینکه با حمایت مسئولان استان هرمزگان و تمامی رسانه‌ها شاهد تداوم موفقیت تیم‌های فوتبال و فوتسال فولاد هرمزگان در آینده باشیم، خاطرنشان کرد: رقابت‌ها فشرده و سخت بود و قهرمانی تیم فولاد هرمزگان در هر دو رشته فوتبال و فوتسال نشان‌دهنده شایستگی و پتانسیل بالای بازیکنان و کادرفنی آنان بوده است.

دبیر هیات  فوتبال استان هرمزگان:

علت غیبت مسئولان ورزش و جوانان هرمزگان را نمی‌دانم

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: درب هیات  فوتبال برای پذیرش هرگونه انتقاد، نظرات و پیشنهادات باز است و امیدوارم در سال‌های آتی مسابقاتی به‌مراتب بهتر از سالجاری در تیر یا مردادماه سال آینده آغاز کنیم.

قاسم رنجبریان در  این آئین  افزود: فولاد هرمزگان امروز در بحث ورزشی استان به‌خصوص فوتبال و فوتسال زبانزد است و توانسته در هر دو رشته نیز در سطح استان بدرخشد. 

وی با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان در رشته فوتبال ساحلی هم نیز پتانسیل بالایی دارد، خاطرنشان کرد: در طول هشت ماه بازیکنان و کادرفنی با تمامی سختی‌ها توانستند مسابقات منظمی را طی کنند.

رنجبریان با بیان اینکه مسابقات امسال در سطح بالایی و نزدیک به هم بود، اضافه کرد: این موضوع نشان‌دهنده بالا رفتن کیفیت مسابقات فوتبال و فوتسال در سال جاری بود. 

دبیر هیات  فوتبال استان هرمزگان با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که حضور تیم فولاد در لیگ برتر فوتبال استان با قهرمانی این تیم همراه شد، اظهار کرد: اگر همت مدیران و اعضای باشگاه‌ها نبود به‌طور حتم نمی‌شد مسابقات را با این نظم خاص برگزار کنیم. وی ادامه داد: درب هیئت فوتبال برای پذیرش هرگونه انتقاد، نظرات و پیشنهادات باز است و امیدوارم در سال‌های آتی مسابقاتی به‌مراتب بهتر از سالجاری در تیر یا مردادماه سال آینده آغاز کنیم.

رنجبریان با بیان اینکه دوست داشتیم امروز مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان هم حضور داشته باشند، اضافه کرد: نمی‌دانم علت غیبت چیست اما امیدوارم در سال‌های آتی با حمایت تمامی مسئولان مسابقات را با سطح کیفی به‌مراتب بالاتری برگزار کنیم.  

در پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم فولاد هرمزگان با 44 امتیاز در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان بر سکوی نخست ایستاد و در لیگ برتر فوتبال تیم فولاد هرمزگان با کسب 42 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها