از طرح بوم گردی در شهر فین تا جمع اوری سگ های ولگرد این شهر



سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: شورای اسلامی و شهرداری شهر فین پیگیری کنند طرح بوم گردی در شهر فین اجرا شود تا گردشگران بیشتری جذب این شهر شوند و باعث رونق اقتصادی گردند.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر فین با حضور اعضای شورای اسلامی شهرفین ،شهردار فین و مسئولین ذی روبط به ریاست عزیزاله کناری سرپرست فرمانداری در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید. عزیزاله کناری در این جلسه اظهار داشت: شورا یعنی با هم بودن و شوراها ظرفیت مناسبی برای خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه افزود: شوراها حلقه میانه ای هستند که می بایست خواسته های مردم را به تصمیم گیری های مدیران شهری و دولت در مقام اجرایی پیوند دهند. سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: برای خدمتگزاری به مردم و برقراری تعامل ، همفکری و همکاری گزینه ای بهتر از تعادل فکری ، منطقی و دوری از افراط و تفریط نمی توان پیدا کرد. نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: مسائل و مشکلات شهر فین را پیگیری خواهیم کرد و به حداقل خواهیم رساند.

این مقام مسئول عنوان کرد: مسکن جوانان شهر فین ، طرح تفصیلی شهر فین ، اسناد مالکیت شهر فین از مواردی هستند که باید دستگاههای ذی ربط دنبال و به سرانجام رسانند. کناری تصریح کرد: شورای اسلامی و شهرداری شهر فین پیگیری کنند طرح بوم گردی در شهر فین اجرا شود تا گردشگران بیشتری جذب این شهر شوند و باعث رونق اقتصادی گردند. سرپرست فرمانداری بندرعباس در پایان گفت: شهرداری شهر فین طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب و حیوانات موزی را به سرعت انجام دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها