معرفی ظرفیت های دانش بنیان هرمزگان برای سرمایه گذاران تشریح شد

رشد 89 درصدی بودجه پارک هرمزگان / تنفس دو ساله برای شرکت ها



رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در پنل طرح های دانش بنیان همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگانف ظرفیت های پارک علم و فناوری را برای سرمایه گذاران تشریح کرد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از  روابط عمومی پارک علم و فناوری هرمزگان، دکتر علی فتی در این جلسه با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تولید محصولات فناورانه و دانش بینان گفت: شرکت های موفق زیادی در پارک علم و فناوری هرمزگان مشغول به کار هستند که با حمایت مجموعه دولت روی برج فناوری کار می کنیم که در کشور بی نظیر است و و جذابیت های زیادی دارد.

وی بیان داشت: در برج فناوری که محل استقرار شرکت های دانش بنیان و فناوران را  در نظر گرفته ایم ، شتاب دهنده ها  را نیز در کنار آن فعالیت خواهیم کرد .

همچنین فتی ابراز امیدواری کرد، برج فناوری طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد تا پذیرای شرکت‌های دانش بنیان باشد. همچنین در تلاشیم با همکاری دانشگاه هرمزگان در وسعت 30 هکتار زمینی که در حال آماده‌سازی آن هستیم در  فضای دانشگاه مستقر کنیم چراکه حسن هم‌جواری با دانشگاه و ارتباط با اعضای هیئت‌علمی می‌تواند نتیجه و خروجی خوبی برای پارک فناوری داشته باشد ازاین‌رو وزارت علوم تصمیم گرفته که پارک فناوری در دل دانشگاه ایجاد شود و در کنار دانشگاه ها فعالیت کند.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با قدردانی از مجموعه دولت گفت: در بودجه98 اتفاق بزرگی افتاد که در پی آن بودجه پارک ها 75 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد، پارک هرمزگان با رشد 89 درصد رتبه پنجم بودجه را به خود اختصاص داده است. سال آینده نیز شش میلیارد و 600 میلبون تومان اعتبار پارک خواهد بود که حاضریم 50 در صد بودجه ها را با بهره 4 درصد و تنفس دو ساله در اختیار شرکت ها قرار دهیم.

فتی در این جلسه همچنین به فعالیت شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: عمده فعالیت در حوزه دریایی است و به دلیل همجواری دریا فعالیت های خوبی صورت گرفته است. 

 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها