معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد:

تجلیل از 160 جوان شهرستانی و 22 جوان استانی در جشن روز جوان هرمزگان




معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: جشن روز جوان  در تالار شهید آوینی برگزار و در این مراسم از حدود 160 جوان شایسته در مرحله شهرستانی و 22 جوان شایسته در مرحله استانی تجلیل می‌شود.


 مجتبی عامری  اظهار کرد: هرساله به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برنامه تجلیل از جوانان برتر استان را در دستور کار خود دارد.


 وی با بیان این که امسال تفاوتی نسبت به سنوات گذشته در این جشنواره قائل شدیم تا جوانان شهرستانی و روستایی را نیز در این جشنواره سهیم کنیم، افزود: در سال‌های گذشته تنها از جوانان برتر استان تجلیل می‌شد و جوانان شهرستان‌ها کمتر دیده می‌شدند، امسال خلاقیتی به کار بردیم و از حدود 160 جوان در مرحله شهرستانی در 13 شهرستان استان در کنار 22 جوان شایسته در مرحله استانی تجلیل می‌شود. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در کنار جشن روز جوان برنامه‌هایی چون تست‌های سلامت، مشاوره، رونمایی از محصولات سازمان‌های مردم‌نهاد ، جشن گل‌ریزان جوانان حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد و جوانان به نفع سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان تعریف شده است. 


 عامری با اشاره به اینکه جوانان هرمزگان در رنج سنی 15 تا 29 سال در 22 عنوان به‌عنوان جوان برتر مشخص شده‌اند، بیان کرد: در این مراسم از جوان قرآنی برتر، طلبه جوان برتر، سرباز جوان برتر، جوان داوطلب هلال‌احمر برتر، جوان فعال حوزه گردشگری برتر، جوان فعال رسانه‌ای برتر، جوان دارای معلولیت و کم‌توان جسمی برتر، جوان دارای رتبه کنکور برتر، جوان مخترع برتر، جوان ورزشکار برتر، جوان هنرمند هنرهای تجسمی برتر و ... در مرحله استانی تجلیل می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها