بندرعباس میزبان دوره آموزشی کارآفرینی روستاییان جنوب



رضا کمالی زرکانی روز یکشنبه در نشستی در همین رابطه با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه هایی را در راستای گفتمان سازی برای تحقق این مهم در دستور کار قرار داده است.


وی افزود: از جمله این برنامه ها برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی ویژه روستاییان و عشایر منطقه جنوب کشور می باشد که هم اکنون به میزبانی جنوب کرمان در حال برگزاری است.


این مقام مسوول ادامه داد: این دوره آموزشی ویژه استان هاس بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان در جهت تشویق روستاییان و عشایر برای تلاش در زمینه رونق تولید است.


کمالی زرکانی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، آیین پایانی دوره آموزشی کارآفرینی ویژه روستاییان و عشایر منطقه جنوب کشور با حضور مسوولان کشوری و استانی 12 اردیبهشت ماه به میزبانی کانون فرهنگی هنری ابوذر دهستان ایسین از توابع بخش مرکزی بندرعباس برگزار می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در حال حاضر حدود 80 درصد از یک هزار کانون فرهنگی هنری مساجد استان، در مناطق روستایی فعالیت می کنند.


وی افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه فرهنگی در سطح روستاهای هرمزگان وجود دارد که می توان با بهره مندی از این ظرفیت ها و با کمک کانون های فرهنگی مساجد گام های خوبی در راستای گفتمان سازی رونق تولید برداشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها