وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به بندرعباس عنوان کرد:

روز خلیج‌فارس نمادی از هویت ایرانی است



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روز خلیج‌فارس به‌نوعی شناسنامه هویتی مردم ایران‌زمین است و استان هرمزگان در نمادسازی این اعتبار نقش قابل‌توجهی را در طول تاریخ ایران‌زمین داشته و دارد.

سیدعباس صالحی در سفر خود به بندرعباس اظهار کرد: به همه مردم ایران و هرمزگان روز ملی خلیج‌فارس را تبریک می‌گویم.

وی افزود: روز خلیج‌فارس به‌نوعی شناسنامه هویتی مردم ایران‌زمین است و این روز ملی به‌عنوان یک نمادی از هویت ایرانی تلقی می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: استان هرمزگان در نمادسازی این اعتبار نقش قابل‌توجهی را در طول تاریخ ایران‌زمین داشته و دارد.

صالحی عنوان کرد: به همه مردم هرمزگان سلام می‌کنم و امیدوارم همان‌طور که در طول تاریخ ایران‌زمین حافظ این هویت بودند بیش از گذشته از این هویت پاسداری کنند، به‌خصوص در روزهایی که دشمنان ایران به گمان خود می‌خواهند اتفاقاتی را برای این سرزمین پدید آورند که چون گذشته ناکام بوده و ناکام خواهند ماند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: مردم خوب استان هرمزگان همیشه حریم امنی برای امنیت ایران بوده‌اند و امروز هم حتماً این‌طور است.

صالحی ادامه داد: در این سفر استاندار هرمزگان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و همه نهادها برنامه‌های خوبی را برای این روز ملی فراهم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال به اعتبار شرایط خاصی که داشتیم، برنامه‌های بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر در حوزه‌های بسیار مختلفی تدارک دیده شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: از همه افرادی که در تدارک مراسم این روز ملی نقش داشته‌اند تشکر ویژه دارم و امیدوارم این روز و این مراسم بتواند نقطه عطفی برای حمیت‌های بیشتر ملی و حماسه‌های بزرگ ایران اسلامی ما باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها