ساخت سه هزار واحد مسکونی در محله چاهستانی‌های بندرعباس



استاندار هرمزگان از ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی با هدف نوسازی بافت‌های فرسوده در محله چاهستانی‌های بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در نشست ستاد بازآفرینی شهری از ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی با هدف نوسازی بافت‌های فرسوده در محله چاهستانی‌های بندرعباس خبر داد و افزود: هر واحد ساختمانی از تخفیف ۹۰ درصدی در صدور پروانه ساخت و پرداخت تسهیلات بهره‌مند می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای بازسازی منطقه چاهستانی‌ها تاکنون خیابان ۲۴ متری بازگشایی و ایجاد خیابان‌های ۲۰ و ۱۶ متری در حال تکمیل است.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: یک مجموعه ۱۲ هکتاری برای ساخت منازل مسکونی و اسکان ساکنان بافت فرسوده محله چاهستانی‌ها در نظر گرفته شده که کار ساخت در آن به‌سرعت آغاز می‌شود.

همتی عنوان کرد: از مردم محله چاهستانی‌های بندرعباس می‌خواهیم همان‌طور که در گذشته همراهی و همکاری لازم را درزمینهٔ بازگشایی خیابان‌های این محله داشته‌اند، در راستای تجمیع و یا معاوضه قطعات کوچک مسکونی در این محله نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد:برای قطعات بالای ۱۰۰ متر در این محله، به ساکنان آن‌ها اجازه ساخت‌وساز داده می‌شود و واحد‌های کوچک‌تر باید تجمیع شوند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نمایندگان شهرداری بندرعباس، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام‌مهندسی استان نیز برای تهیه و ارائه نقشه ساخت و صدور مجوز و پروانه ساخت در محله چاهستانی‌ها مستقر شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها