کاشت نهال در موزه مردم شناسی خلیح فارس



مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان از کاشت نهال به مناسبت هفته میراث فرهنگی با حضور مدیر کل منابع طبعی استان در موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند با بیان این مطلب افزود: انشاء الله این درخت، درخت دوستی، وفاق، رشد و توسعه استان باشد.

او با اشاره به علاقه گردشگران به طبیعت و طبیعت گردی استان، افزود: این اداره کل میراث فرهنگی آمادگی این را دارد که فضایی در اختیار منابع طبیعی قرار دهد تا کلکسیونی از درختان طبیعی استان را در خود جای دهد.

برومند افزود: کمیسیون طبیعت گردی در اداره کل تشکیل شده که با همکاری منابع طبیعی می توانیم پهنه های گردشگری استان را ساماندهی کنیم.

امید ذاکری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز افزود: همان گونه که آثار باستانی در موزه ها به عنوان میراث فرهنگی یاد می شود، ما درخت را به عنوان میراث طبیعی یاد می کنیم.

او افزود: تغییرات زیست محیطی باعث شده که به افزایش درخت و پدیده درخت کاری اهمیت ویژه ای داده شود و امیدواریم با این حرکت جامعه به کاشت درخت اهمیت دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها