«پرواز»، «دهیاری» و برق» قهرمانان فوتسال جاسک شدند




پنجمین دوره مسابقات فوتسال  گوان جاسک با شرکت 8 تیم برگزار شد.
دربازی فینال این رقابت‌ها جدال دو تیم پرطرفدار شاهین و جاسک پرواز در وقت عادی ۲-۲ به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی تیم جاسک پرواز با نتیجه دو بر یک به برتری دست‌یافت تا قهرمان این دوره از مسابقات شود.مراسم اهدا جام و بهترین‌ها با حضور شورای روستای گوان یوسف طاهری، دهیار محمد طاهری، علی پیاپ رئیس هیات فوتبال روستایی و عشایری و معتمدین روستا برگزار شد.

در این دوره از مسابقات عبدالله طاهری بهترین بازیکن، حسن عیسی زاده بهترین دروازه‌بان، منصور فرشادی با 19 گل‌آقای گل، طالب میرانی بازیکن اخلاق، فائز گوانی زاده بهترین بازیکن فنی شناخته شدند. در پایان از پدیده‌ها این مسابقات شایان طاهری، محمدقلی زاده، فرزاد حسینی و مسعود امیری مقدم تقدیر شد.


 فوتسال روستای بهمدی

دومین دوره مسابقات فوتسال روستای بهمدی بخش مرکزی جاسک با شرکت پانزده تیم زیر نظر هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان جاسک و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان جاسک در محل سالن ورزشی بهمدی آغازشده بود با قهرمانی تیم دهیاری بهمدی به پایان رسید و تیم دهیاری روستای نگر دوم شد

.در این مسابقات عبدالرحیم فتوحی فنی‌ترین بازیکن، یوسف میری پور آقای‌گل و علی ابوذری به‌عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب و جوایزی دریافت کردند. مسئول برگزاری این مسابقات محمد بالاچ زهی و منصور رنجبری و داوری مسابقات بر عهده عیسی گزدانی، حسین جزایر، عیسی یلانبر، افشین احمدی فرید بی‌خسته بود.
در مراسم پایانی مسابقات عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: ورزش موجب شادابی و نشاط جامعه می‌شود.


وی اظهار داشت: در بخش مرکزی جاسک زیرساخت‌های ورزشی خوبی احداث‌شده است و در حال احداث هم می‌باشد و همه دهیاران باید به ورزش روستایی کمک کنند.
مرادی گفت: رادمهر فرماندار جاسک حامی و حمایت‌کننده ورزش شهرستان می‌باشد که در این مدت به ورزش جاسک کمک‌های خوبی کرده است.


رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک بیان داشت: امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان توجه خوبی نسبت به ورزش استان دارد ویکی از برنامه‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان توسعه ورزش در روستاها می‌باشد.
وی گفت: در روستاهای شهرستان جاسک تعداد ۹ خانه ورزش روستایی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است که امسال هم بیشتر روستاهای جاسک به خانه‌های ورزش روستایی تجهیز خواهند شد.


مرادی اظهار داشت: امسال المپیاد ورزش روستاها تحت عنوان جام خوشه‌چین بنا به دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان در چند رشته در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود و مرحله استانی این المپیاد هم در بندرعباس مرکز استان برگزار خواهد شد.


 برق قهرمان فوتسال جاسک شد
مسابقات فوتسال جام رمضان  شهرستان جاسک با قهرمانی تیم برق به پایان رسید.مسابقات فوتسال شهر جاسک با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه در سالن ورزشی شهید آذرایین برگزار شد که  با قهرمانی تیم برق به پایان رسید.
در دیدار فینال این رقابت‌ها تیم برق با انجام بازی برتر توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم شاهین مغلوب کند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در دیدار رده‌بندی نیز تیم سیمرغ توانست با ۵ گل تیم پاچال غلامی بحل را شکست دهد و پس از تیم شاهین یکبنی به مقام سوم دست یابد.


محمدامین محبی از تیم قهرمان به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن، سراج باد نوروز با زدن یازده‌گل از پاچال غلامی بحل و عبدالله آفریدون از تیم نایب‌قهرمان به ترتیب از سوی کمیته مسابقات به‌عنوان آقای گل و بهترین دروازهبان لقب گرفتند.
 مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور احمد گمتیلی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان، حسن علی میرزایی بخشدار مرکزی، علی میری‌پور عضو شورا شهر جاسک برگزار شد وبه تیم‌های برتر هدایایی به‌رسم یادبود اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها