هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران

نارنجی پوشان شهرداری در خانه به مصاف خزر رودسر می رود



به گزارش صبح ساحل، هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست  لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امروز در چند شهر ایران برگزار خواهد شد.
شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در هفته یازدهم امروز  در ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبان شاهین خزر رودسر می باشد.


شاگردان فاروق درا در تیم شهرداری بندرعباس تا پایان هفته دهم در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند و تیم شاهین خزر رودسر با ۱۴ امتیاز در مکان ششم قراردارد.
نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس اگر نتوانند در این بازی سه امتیاز کامل را به دست بیاورند و چهار تیم هشتم تا یازدهم جدول رده بندی که ۷ امتیازی هستند نتیجه کامل بگیرند جایگاه هفتمی خود را از دست خواهد داد.


بازی تیم های شهرداری بندرعباس و شاهین خزر رودسر را امروز از ساعت 20:15 در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد داوران جهانگشت محمدیان،مهران خلیلی،‌علیرضا مقوم و غلامرضا کرمعلی پور قصاوت خواهند کرد و ناظر داوری هم حسین ربیحاوی است‌.  در سایر دیدارهای این هفته مقاومت گلساپوش یزد با دریانوردان بوشهر در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد با قضاوت داوران محمدحسین مردانی،حمیدرضا صداقتی ،حسین لشکری وسیدشهاب حسینی بازی می کند. ناظر داوری این دیدار  علی جاودان صالح است. 

شهریار ساری میزبان شهرداری سمنان است.   این بازی در ورزشگاه داراب ساری با قضاوت داوران  مهدی قربانفکر،امین تیموری،محسن تقی پور و فرید مهدوی و ناظر داوری زاهد صدیقی برگزار می شود. شهدا چلیچه در خانه با  ملوان بندر گز در ورزشگاه چلیچه چهارمحال و بختیاری بازی می کند.

ناصر دل افکار،محمد علی نژاد،بهزاد رضایی و یوسف سروری داوران این بازی هستند و  هادی فلاحت پیشه ناظر داوری این دیدار است.  پارس جنوبی بوشهر با  ایفا اردکان در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر با قضاوت  داوران سیامک سمولر،علیرضا عبدی،فرید قنواتی و عیسی بوعذار مسابقه خواهد داد‌. ناظر داوری  این بازی حسن کیومرثی است‌.

تیم شهید جهان نژادیان آبادان در خانه به مصاف   موج سواران نوشهر می رود.  این بازی در ورزشگاه نفت آبادان با داوری سیدحسین علوی،محمد چوپانی، جواد محمدی و رضا مجدالدی برگزار می شود‌. ناظر داوری این مسابقه  الیاس حسنی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها