دستگیری 526 متهم در 48 ساعت گذشته در بندرعباس



به گزارش صبح ساحل و به نقل از خبرگزاری فارس در بندرعباس، محمداسماعیل مشایخ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته طی اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس تعداد 526 نفر متهم شامل سارق، مظنون به سارق، خرده فروش مواد مخدر، معتادین متجاهر و اتباع بیگانه دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مأموران این فرماندهی، یک باند بزرگ سارقین موتورسیکلت در سطح استان و شهرستان شناسایی شدند که در یک عملیات موفق، این باند 11 نفره متلاشی شد و در این راستا تا کنون 30 دستگاه موتورسیکلت و 12 دستگاه دوچرخه سرقتی کشف و 12 نفر مالخر دستگیر شدند. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: همچنین یک سارق منزل 34 ساله دستگیر شد که چندین فقره سرقت در سطح شهرستان مرتکب شده است و اموال مکشوفه به مالباختگان بازگشت داده شد.

 

مشایخ از دستگیری دو نفر زورگیر با میانگین سنی 32 ساله در حین ارتکاب جرم خبر داد و اضافه کرد: هر دو نفر دارای سوابق متعدد بوده که یکی از آنها با تهدید یک قبضه سلاح پلاستیکی اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کرده است.

 

وی ادامه داد: در عملیات‌های جداگانه تعداد 22 نفر سارق با سابقه متعدد کیفری با میانگین سنی 25 تا 35 ساله در سطح شهرستان بندرعباس دستگیر شدند که به سرقت اموال داخل خودرو، کابل برق و تلفن همراه معترف شدند و موارد زیادی از این اموال کشف و به مالباختگان استرداد شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ابراز داشت: طی اطلاعات موفقی که مامورین انتظامی از شناسایی تعدادی افراد مشکوک در خانه‌ای واقع در یکی از حاشیه‌های شهر بندرعباس انجام دادند موفق شدند یک باند 7 نفره دارای سوابق کیفری با هویت معلوم دستگیر و از این باند، سلاح جنگی کشف کنند. اخیرا یکی از این افراد از زندان آزاد شده که از وی دو قبضه اسلحه جنگی کشف و تحویل مراجه قضایی داده شد.

 

مشایخ از کاهش صد درصدی جرائم خشن در سطح شهرستان بندرعباس، کاهش 12 درصدی کل سرقت‌ها و افزایش  50 درصدی کشف سرقت‌ها و همچنین افزایش 43 درصدی سارقین خبر داد و گفت: افزایش صددرصدی کشف مواد مخدر و دستگیری دو نفر قاچاقچی مواد مخدر، جمع‌آوری 248 نفر معتاد متجاهر و دستگیری 10 نفر خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر بندرعباس، افزایش صد درصدی کشفیات کالای قاچاق از دیگر اقدامات انجام شده در فرماندهی شهرستان بندرعباس است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها