وزیر نیرو اعلام کرد:

آب منطقه‌ای هرمزگان واحد برتر کشوری در سازگاری با کم‌آبی



به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، به ‌منظور تبادل اطلاعات در خصوص تجارب موفق سازگاری با کم آبی بین ارکان کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی مجموعه‌های دولتی و خصوصی فعال آغاز به کار کرد.   

 

هوشنگ ملایی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی که از تاریخ 3 الی 5 تیر 98 در محل وزارت نیرو در حال برگزاری است عملکردهای کارگروه ملی و همچنین تجارب در سه پنل تخصصی کشاورزی، صنعت، معدن و انرژی ، آب و فاضلاب شهری و روستایی و فضای سبز عرضه خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهداف جشنواره افزود: تبیین مفاهیم و مبانی سازگاری با کم‌آبی، معرفی کارگروه و ارائه گزارش عملکرد کارگروه‌های ملی و استانی، معرفی راهکارهای عملیاتی و کاربردی جهت سازگاری با کم آبی در بخش‌های مختلف مصرف‌کننده، ارائه و تبادل تجارب در حوزه سازگاری با کم آبی و معرفی توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید تجهیزات مرتبط با کاهش و مدیریت مصرف آب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد ملی است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به مشارکت فعال استان‌ها در این طرح ملی خاطرنشان کرد: وزیر نیرو از شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان به عنوان واحد برتر کشور در زمینه سازگاری با کم آبی تقدیر بعمل آورد.

 

گفتنی است، در این نمایشگاه معاون وزیر نیرو و مدیران ارشد وزارت نیرو از غرفه آخرین عملکرد و دستاوردهای کار گروه سازگاری با کم آبی استان هرمزگان بازدید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها