رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد

برگزاری نشست پرسش و پاسخ با محوریت پرورش میگو وانامی



رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان  از برگزاری نشست پرسش و پاسخ با محوریت پرورش میگو وانامی با حضور دکتر ستهی از هندوستان، صاحب نظران، فعالان،کارشناسان  و  اساتید دانشگاهی در اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، محسن سالاری با اشاره به اهمیت نظر خواهی علمی و مبادله اطلاعات بین متخصصان امر گفت: خوشبختانه شیلات هرمزگان در سال های اخیر توانسته به خوبی در زمینه ارتقای علمی بهره برداران و کارشناسان صنعت میگو پروری گام بر دارد.

وی هدف از برگزاری این نشست را تبادل اطلاعات بین کارشناسان و اساتید،ارتقای علمی فعالان این عرصه،ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش های دانشگاهی، صنعتی و ... خواند و گفت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد افزایش بهره وری در واحدهای تولیدی میگو باشیم.

سالاری با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام " سال رونق تولید " گفت: بدون شک شیلات به وِیژه صنعت پرورش میگو یکی از مهمترین ارکان رونق دهنده تولید در استان هرمزگان هستند، افزود: آموزش بهره برداران این بخش میتواند نقش به سزایی در ارتقاء و رونق تولید داشته باشد.

در ادامه معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان و معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش جهادکشاورزی استان به همراه دکتر ستهی از مزارع پرورش میگو شرق بندرعباس بازدید داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها