دستگیری عاملان حمله به آمبولانس اورژانس در سیریک



جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۹نفر از عاملان درگیری با مأموران انتظامی و تکنیسین اورژانس در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان میناب خبر داد.

سرهنگ"عباسعلی بهدانی فرد" روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر انتقال مشروب الکلی از "شهرستان سیریک به سمت میناب" پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و گروه گشت نامحسوس انتظامی به جاده یاد شده اعزام شدند.

وی افزود: مأموران ضمن گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس حامل بار مشروب الکلی را در ابتدای جاده "بازار میشی" مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: رانندگان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشداردهنده و با سرعت زیاد و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کردند و به سمت شهرستان میناب راه خود را ادامه دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مقام قضائی سایر گروه های گشت در جاده مستقر شدند که در همین هنگام پژو پارس حامل مشروب توسط ماموران گشت پاسگاه "شهید مردان" مشاهده شد که به فرمان پلیس توجه نکرده و پس از عبور از موانع پلیس به علت سرعت بالا و نداشتن مهارت در کنترل خودرو دو حلقه لاستیک خودرو مذکور پنچر شد و پس از مسافتی واژگون گردید.

وی ادامه داد: در پی این واژگونی دو نفر متهم داخل خودرو به شدت مجروح شدند و بنا به نظر تکنیسین اورژانس که با خودرو اورژانس جاده ای که در فاصله ۲۰۰ متری محل حادثه قرار داشت متهمان از ناحیه داخلی به شدت خونریزی داشته و نیازمبرم به درمان تخصصی داشتند که به همراه عوامل انتظامی مستقر در خودرو آمبولانس و خودروی انتظامی اسکورت به بیمارستان میناب اعزام شدند. سرهنگ بهدانی فرد تصریح کرد: در ابتدای بلوار زهوکی شهرستان میناب تعداد زیادی افراد مهاجمان که از دوستان متهمان بودند اقدام به راه بندان و مسدود کردن جاده اصلی کردند.

به گفته این مقام انتظامی، مهاجمان به سمت آمبولانس و خودرو انتظامی حمله ور شده و با سنگ پرانی به سمت مأموران و خودرو، در نهایت با محاصره اطراف گشت خودرویی، با مجروح کردن عوامل اورژانس و ماموران انتظامی، متهمان را به همراه برانکاردی که دست آنان به وسیله دستبند به آن متصل شده بود به وسیله خودروی پیکاب که از قبل تدارک دیده بودند از محل متواری دادند. جانشین انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه از خودرو متعلق به قاچاقچیان یک هزار و ۱۵۲ قوطی مشروب الکلی خارجی کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی با کار اطلاعاتی گسترده ضمن شناسایی عاملان درگیری و محل پنهان شدن آنها، باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وضربتی تعداد ۹نفر از مظنونان اصلی که ۴ نفر از آنان دارای سوابق کیفری متعدد از جمله حمل مشروبات الکلی، آدم ربایی و قاچاق کالا داشتند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده توسط عوامل اورژانس ومأموران بدرقه شهرستان سیریک شناسایی شدند، گفت: متهمان در ادامه تحقیقات وبازجویی به بزه ارتکابی خود اقرار کردند.
 سرهنگ بهدانی فرد با اشاره به اینکه تحقیقات جهت شناسایی و محل پنهان شدن متهمان متواری شده همچنان در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد پنج دستگاه خودرو که در درگیری نقش داشته ودر راهبندان از آن استفاده شده بود توقیف شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها