سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت

افزایش عدالت اجتماعی با همراهی مردم



سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: محله آیت الله غفاری بندرعباس با وجود سابقه درخشان در تربیت افراد موفق و شهدای عالی قدر نیازمند توجه بیشتر است.

 

میرزاد در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان محله آیت الله غفاری بندرعباس، افزود: این محله سابقه خوبی دارد که در گذر زمان دستخوش تغییرات گردید و امروز به یک محله آسیب پذیر شهرستان تبدیل شده که باید بتوان در رفع آسیب‌ها و تقویت محله گام موثری برداشت.

 

وی با بیان اینکه مردم محلات آسیب پذیر  نیز باید مطالبه گر تغییرات ‌در محله خود باشند، بیان کرد: تا زمانی که مردم و اهالی محلات آسیب پذیر برای ایجاد تغییرات مثبت مطالب گر و همراه مسئولان نباشند، روند رفع معضلات و تقویت این گونه محلات تسریع نخواهد یافت.

 

میرزاد تاکید کرد: همراهی و مشارکت مردم در محلات آسیب پذیر موجب افزایش عدالت اجتماعی و توازن در ارائه خدمات در تمامی نقاط و محلات شهرستان های استان خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی متولی، به منظور شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر باید با جدیت ورود کنند و مردم نیز باید در این مسیر مشارکت داشته باشند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر استفاده از ظرفیت محلات آسیب پذیر استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت های بسیاری در این گونه محلات وجود دارد که باید توسط دفاتر تسهیل گری شناسائی و اقدامات لازم به منظور توانمند سازی آنها انجام گیرد.

 

وی تاکید کرد: شهرداری بندرعباس در زمینه بازگشایی و روشنایی معابر محلات با بافت فرسوده و آسیب پذیر به ویژه محله آیت الله غفاری اقدام کند تا بتوان از بسیاری از معضلات اجتماعی این محلات پیشگیری کرد.

 

وی تصریح کرد: محلات آسیب پذیر در هر منطقه، معضلات مربوط به خود را دارند که باید به فراخور وضعیت و آسیب های اجتماعی بوجودآمده ، برنامه ریزی و هدفگذاری نموده و برای رفع آنها اقدام بایسته کرد.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پدر شهید مدافع حرم "خلیل تختی نژاد" با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تجلیل بعمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها