وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهمان هرمزگان



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز وارد بندرعباس شد تا فردا شب میهمان هرمزگانی ها است.

به گزارش صبح ساحل، صالحی در سفر دو روزه به هرمزگان، ضمن بازدید و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بندرعباس، از شهرستان های بندرلنگه و رودان نیز دیدار می کند.

دیدار با نماینده محترم ولی فقیه استان، شرکت در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و امضای تفاهم نامه فرهنگی و هنری از جمله برنامه های صبح امروز وزیر فرهنگ خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز به بندرلنگه سفر خواهد کرد. طی این سفر، علاوه بر بازدید از سینمای دیجیتال و پروژه پلاتو شهرستان بندرلنگه، نگارخانه و نمایشگاه عکس خلیج فارس را نیز افتتاح خواهند کرد.

نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه غرب هرمزگان و تقدیر از استاید حبیبی و رادمهر از جمله برنامه های دیگر صالحی در شهرستان بندرلنگه خواهد بود.

او صبح روز یکشنبه به شهرستان رودان سفری خواهد داشت که مجتمع فرهنگی و هنری رودکان شهرستان رودان افتتاح خواهد شد. همچنین نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان رودان برگزار خواهد شد که در این نشست از استاد موسی روشی تقدیر به عمل خواهد آمد.

دیدار با استاد احمد سایبانی و نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه بندرعباس به همراه تقدیر از خدمات ارزنده اساتید پریش، نعیمی و احمدی نسب از برنامه های دیگر عصر دومین روز سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها