افزایش 41 درصدی تخلفات در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش



فرمانده انتظامی و دریابانی ویژه کیش با اشاره به افزایش تخلفات راهنمایی و رانندگی در کیش گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی سهم 6 درصدی از کل تخلفات رانندگی در جزیره کیش را به خود اختصاص داده است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از فارس، فرمانده انتظامی ویژه کیش در حوزه راهنمایی و رانندگی نیز به اجرای 90 طرح از ابتدای سال 98 اشاره کرد و افزود: متاسفانه با افزایش تعداد تخلفات تعداد 2 فوتی با 108 مورد تصادف داشتیم که عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم، عدم کنترل وسیله، حرکت خلاف جهت و تغییر مسیر ناگهانی از مهم‌ترین دلایل وقوع این تصادفات بوده است.

 

وی اوج زمان تصادفات را ساعت 10 تا 12 صبح و 22 تا 24 شب عنوان کرد و افزود: با 62 هزار و 14 مورد تخلف در 4 ماه گذشته شاهد افزایش 31 درصدی تخلفات رانندگی در جزیره کیش بودیم که نشان از عدم رعایت قانون و فرهنگ‌سازی در حوزه احترام به مقررات راهنمایی و رانندگی است.

 

این مقام مسؤول در نیروی انتظامی ویژه کیش با اشاره به افزایش 57 درصدی اعمال قانون در حوزه راهنمایی و رانندگی از افزایش 41 درصدی تخلفات در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی سهم 6 درصدی از کل تخلفات در این حوزه را به خود اختصاص داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها