محموله دخانی میلیاردی در بندرعباس کشف شد



با تلاش ماموران انتظامی استان هرمزگان یک محموله دخانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در بندرعباس مرکز این استان کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله شامل یک میلیون و ۳۸ هزار نخ سیگار قاچاق است که قاچاقچیان قصد انتقال آن را به استان های شمالی کشور داشتند.

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت های قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی نسبت به شناسایی محل دپو و نگهداری سیگارهای قاچاق اقدام و طی هماهنگی با مراجع قضایی انبار مربوطه مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ عبادی نیک با بیان اینکه در این بازرسی یک میلیون و ۳۸ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد، گفت: در همین راستا دو نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها