آیین بدرقه ورزشکاران استان به دومین المپیاد




مراسم باشکوه و بی نظیر بدرقه کاروان ورزشی استان هرمزگان جهت اعزام به دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در شهرستان بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل آئین بدرقه کاروان ورزشی استان هرمزگان جهت اعزام به دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، در محل تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در مراسم بدرقه کاروان ورزشی استان به دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور گفت: بیش از 875 ورزشکار دختر و پسر منتخب استان هرمزگان به دومین  مسابقات المپیاد کشوری اعزام می شوند .  امیاری گفت :امیدوارم تعداد 50 ورزشکار ازاین استان به تیم ملی راه یابند . وی افزود : به منظور تسریع دراعزام تیم های ورزشی بالغ بر 500 میلیون تومان به هیات های ورزشی کمک شده است. در ادامه  مراسم بدرقه کاروان ورزشی استاندار هرمزگان  بیان داشت : این کاروان با عظمت  برای نخستین بار دراستان  با این تنوع و کیفیت اینگونه ساماندهی شده است و امیدوارم بااین شور ونشاط و آمادگی که در ورزشکاران استان دیده می شود،  بتوانند در دور دوم رقابت ها استعدادهای برتر کشور موفق وجزو منتخبان  کشور باشند و موجب خوشحالی مردم استان در این مرحله شوند.


دکتر  فریدون همتی افزود : حضور جوانان درمقاطع مختلف با سر بلندی برای کشور  بوده است ونقش آنان بی بدیل و مهمی در کشور داشته وباسربلندی برای ایران اسلامی افتخار آفرینی نموده اند. وی تصریح کرد : جوانان منشا تحول های بزرگ برای کشور هستند و نقش پیشتاز و برجسته ای برای پیشرفت کشور دارند. استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه نگاه جدی مدیریت عالی استان توجه به جوانان درحوزه های مختلف  است  اظهار داشت : تلاش می کنیم زیر ساخت های لازم برای پیشرفت وتوانمندی وشکوفایی واستعدادهای جوانان دراستان را فراهم کنیم. استاندار هرمزگان  درپایان گفت :  حضوراین کاروان با تعداد 875 ورزشکار از 42 هیات درقالب 96 تیم دردومین المپیاد استعدادهای برتر کشوز،  با افتخار آفرینی دل مردم استان را شاد کنند.


احمد مرادی نماینده مردم بندعباس ، بندر خمیر ، قشم وحاجی آباد درمجلس شورای اسلامی نیز در آیین بدرقه کاروان ورزشی استان گفت : شما ورزشکاران افتخار هرمزگان هستید. و با افتخار افرینی نام هرمزگان را درسراسر کشور وجهان سربلند می نمایید.


احمد مرادی اظهار داشت : با اعتماد به نفس و تعصبی که در ورزشکاران استان بارها درمیادین ورزشی دیده شده کسب موفقیت و بالارفتن از سکو ها دردومین المپیاد استعدادهای برترکشور دور از دسترس نیست وامیدوارم با پاکی ، صداقت و صلابت که نمونه ای از مردم استان  درقالب ورزشکار  به نمایندگی عازم 20 استان کشور هستید با افتخار آفرینی به استان برگردید.در این شب به یاد ماندنی مسئولان عالی رتبه استان، نماینده مردم بندرعباس ، بندر خمیر و قشم وحاجی آباد در مجلس شورای اسلامی،  مدیرکل ورزش و جوانان به همراه معاونین و روسای ستادی اداره کل، حجت الاسلام محمد ذاکری مدیر کل امور کتابخانه های استان و مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و خانواده های ورزشکاران حضور داشتند.


در پایان این مراسم باشکوه به مناسبت 26 مرداد روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی  ازجانباز سرفراز علی معماری کارمند اداره کل ورزش وجوانان استان تجلیل به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها