برگزاری نمایشگاه مادر، کودک و ورزش در هرمزگان



رییس هیات ورزشهای همگانی استان از برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر و کودک و ورزش و سرگرمی در اوایل شهریور ماه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس ، کیانوش جهانبخش در نشست هم اندیشی با روسای کمیته های مختلف هیات ورزشهای همگانی استان گفت: هدف از اجرای طرح ملی تابستان با ورزش، ایجاد فعالیت های بدنی و شور و نشاط در بین خانواده هاست.

 

وی با بیان اینکه این طرح از 18 مرداد ماه، و در پایان هر هفته در همه شهرهای استان برگزار می شود افزود: این طرح تا کنون با استقبال بی نظیر خانواده ها و گسترش رشته های همگانی همراه بوده است.

 

رییس هیات ورزش های همگانی استان در ادامه از برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر و کودک، ورزش و سرگرمی از سوم تا نهم شهریورماه خبر داد و یاداورشد: این نمایشگاه به همت اداره کل ورزش و جوانان و با هدف شناخت ابزار ورزشی درون باشگاهی، تولید لباسهای ورزشی در تمام سنین، آموزش بازیهای فکری مادر و کودک و سرگرمی های ورزشی است.

 

جهانبخش ضمن تقدیر از برپایی چنین نمایشگاههایی در سطح استان، نقش ان را در گسترش ورزشهای همگانی مهم برشمرد و گفت: این هیات در نیمه دوم سال که شرایط آب و هوایی مناسب می شود برنامه های زیادی را اجرا خواهد کرد که برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی و دوچرخه سواری از بزرگترین برنامه های این هیات است.

 

وی با تقدیر از عملکرد کمیته ها و انجمن های مختلف هیات در برگزاری همایش ها و گردهمایی هایی که در نیمه نخست امسال انجام شد اظهار داشت: با توجه به فعالیت ۲۸ رشته ورزشی در زیر مجموعه این هیات، شاهد اجرای برنامه های متفاوت برای رونق و گسترش هر چه بیشتر رشته های ورزشی در بین خانواده ها هستیم و قطعا بیشتر از این نیز خواهد بود.

*عکس آرشیوی است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها