به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح 86 پروژه توسط شرکت توزیع برق هرمزگان



مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان از افتتاح 86 پروژه به ارزش 790 میلیارد ریال، در هفته دولت خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری موج، محمد ذاکری مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان این که به کمک رسانه ها و خبرنگاران ارتباط خوبی میام مردم و شرکت توزیع برق استان شکل گرفته است، بیان کرد: خوشبختانه در پنج ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، خاموشی های مکرر  نداشتیم و این اتفاق بزرگ با همراهی مردم و مدیریت درست بار و کاهش پیک، صورت گرفته است. 

 

ذاکری در این خصوص تشریح کرد: در سال گذشته به ازای هر مشترک  هشت دقیقه خاموشی و قطعی برق داشتیم که با اقدامات صورت گرفته و همیاری خود مردم این میزان در پنج ماه نخست سال جاری، به سه دقیقه رسیده است.

وی در ادامه افزود: در ابتدای سال 98 مرکز پایش بار، با 6 تکنسین تمام وقت، که باعث کنترل حجم مصرفی می‌شد؛ به عنوان یک بخش جدید در شرکت توزیع برق ایجاد شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان با اشاره به افزایش سه درصدی در زمینه فروش انرژی، گفت: در سال 97 موفق به واگذاری 21 هزار و 500 شدیم که در تلاشیم این آمار را در سال جاری، به 26 هزار اشتراک برسانیم.

 وی با بیان این که به دنبال کاهش صف انتظار برای دریافت اشتراک برق هستیم، ادامه داد: هرچند توزیع زمینی برق باعث افزایش هزینه های وزارت نیرو می شود اما تلاش ما بر توسعه‌ی شبکه زمینی توزیع برق است، زیرا از نظر ایمنی و جلوه های بصری و زیبای شهر، از وضعیت بهتری برخوردار است.

 

ذاکری اظهار داشت: وصول مطالبات شرکت توزیع برق به زیر 60 درصد رسیده است که بر خلاف سالیان قبل، عمده بدهکاران، مشترکین خانگی و تجاری هستند، که ما از شما رسانه ها تقاضا داریم ما را در اطلاع رسانی این امر و تشویق مردم و مشترکین به پرداخت به موقع  قبوض خود، یاری کنید. 

مدیرعامل توزیع برق هرمزگان ضمن تاکید بر این نکته که تلاش بر این است تا پایان شهریور ماه قبوض کاغذی برق از رده خارج شود، گفت: 85 درصد از شماره های مشترکین در سامانه قبوض الکترونیکی برق به ثبت رسیده است.

 

شایان ذکر است با ارسال پیام به شماره 10000761121 یا با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق استان و دفاتر پیشخوان، می‌توان اقدام به ثبت شماره تلفن خود در سامانه کرد.

ذاکری گفت: چاپ این قبوض سالیانه 700 میلیون تومان برای ما هزینه در بر داشت که با الکترونیکی شدن قبوض برق، این هزینه گزاف حذف و حدود 30 درصد در نیروی انسانی این سازمان صرفه جویی می شود.

 

وی از افتتاح 86 پروژه توسط این شرکت، در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: از پروژه هایی که در هفته دولت به افتتاح می‌رسد می‌توان به اجرای 82/7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، 25/07 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 16 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، 16 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، 353 دستگاه پست هوایی، 63 دستگاه پست زمینی، سه هزار و 891 دستگاه روشنایی معابر و 11 هزار و 561 انشعاب جدید، اشاره کرد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، در خصوص افتتاح پروژه های ذکر شده اظهار داشت: ارزش ریالی این پروژه ها را  می توان 790 میلیارد ریال بیان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها