آغاز رقابت های فوتبال زیر گروه استان هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، ریئس کمیته اجرایی هیات فوتبال استان هرمزگان گفت : رقابت های فوتبال زیر گروه استان هرمزگان دردوگروه چهار تیمی به صورت مجتمع به میزبانی بندرعباس و قشم از روز چهارشنبه 30 مرداد ماه آغاز شد.

 

محمد بارانی بیان کرد: درگروه نخست تیم های ثامن کردرمیناب ، نور پاقلاتان ، اتحاد کردر سیریک و خواجه عطا بندرعباس ودرگروه دوم تیم های استقلال زرین قشم ، ماهان حاجی آباد ، کشاورز گزیر بندرلنگه و شناورسازی پی پشت قشم به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی افزود : درنخستین روز از آغازاین رقابت هاچهار دیدار برگزار شد. درگروه نخست در بندرعباس به میزبانی تیم خواجه عطا دوبازی در ورزشگاه خواجه عطا برگزار شد.

ثامن کردر میناب 2 / اتحاد کردر سیریک 0
داور : عارف محمدی به کمک خالد پیرا و عبدالرحمن راستی داور چهارم مصطفی ناصری ناظر داوری اسحق بازیار نماینده غلامرضا تیمور زاده

 

دربازی نخست تیم کردرمیناب با گل های علیرضا ذاکری و مهدی زاهدی حریف همنام خود کردر سیریک را شکست داد.

نور پاقلاتان 4 / خواجه عطا بندرعباس 3
داور : روح الله قربانیان به کمک رضا شرفی و مجتبی سردابه داور چهارم آیدین میرزاده ، نماینده حسین شرف

دو تیم خواجه عطا و نور پاقلاتان یک بازی پایاپای به نمایش گذاشتند و در پایان این تیم نور بود که دردقایق وقت تلف شده با فتح دروازه حریف خود سه امتیاز شیرین این دیدار را به صندوق ذخیره خود واریز کند.

 

گل های تیم نور پاقلاتان را حمید محمودی 2 گل جاسم اندوه و محمد اسفندیاری به ثمر رساندند. وبرای تیم خواجه عطا سعید سررشته داری 2 گل و محمد برآهویی گلزنی کردند. در گروه دوم که به میزبانی قشم در ورزشگاه تختی این شهربرگزار می شود دوبازی برگزار شد.

استقلال زرین قشم 4 / شناور سازی پی پشت قشم 2
داور مسعود کشاورز به کمک محمد شریفیان و عزیز الله محمدی داور چهارم محمد رضا وثوقی

 

دوتیم همشهری استقلال زرین و شناور سازی یک دیدار پرگل به نمایش گذاشتند. دراین دیدار استقلال با یک بازی حساب شده توانست این بازی را به سود خودتمام کند. برای استقلال یاسر جمالی ، عیسی رحیمی ، رشید رستمی و علی بهزادی گلزنی کردند. دوگل تیم شناور سازی را حمزه رحمانی و توحید شادمانی به ثمر رساندند.

ماهان نوین حاجی آباد 4 کشاورز گزیر بندرلنگه 2
داور : حسن سلامتی به کمک علی عماری و مجید کشاورز، داور چهارم فردین کاملی و ناظر داوری عبدالمجید معماری بر عهده داشت.

 

در اخرین بازی روز نخست دوتیم ماهان وکشاورز به مصاف هم رفتند. دراین بازی پرگل که طی آن 6 گل بین دوتیم ردوبدل شد تیم ماهان بانتیجه 4 بر2 برحریف خود غلبه کرد. برای تیم ماهان علیرضا علیمحمدی 3 گل وحسین علیمحمدی گلزنی کردند ودو گل تیم کشاورز رااحمد احمدزاده و علی مبارکی زاده در دروازه حریف جای دادند. این بازی ها تاروز جمعه برای تعیین دوتیم به لیگ فوتبال دسته دوم استان ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها