استاندار هرمزگان:

صنعت دفاعی کشور با تکیه بر توانمندی‌ متخصصان داخلی پیشرفت بزرگی داشته است



استاندار هرمزگان گفت: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر توانمندی‌های نیروها و متخصصان داخلی به پیشرفت های بزرگی دست یافته است و باید این مسیر را با اقتدار تداوم بخشیم.

به گزارش صبح ساحل فریدون همتی در جمع کارکنان صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس، ضمن تبریک و گرامی داشت روز صنعت دفاعی، عنوان کرد: از تلاش‌های شبانه‌روزی و کوشش خستگی ناپذیر تمامی فعالان عرصه صنعت دفاعی به ویژه صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس که با ایمان، باور و تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش بسیار مهم و راهبردی دفاعی در حال تلاش هستند، تشکر و قدردانی می نمایم.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با تکیه بر توان داخلی به ویژه در حوزه صنعت دفاعی به دست آمده است.

استاندار هرمزگان افزود: ایران اسلامی با اتکا به توانمندی داخلی و در سایه ایمان، باور و سیاست گذاری مناسب در عرصه دفاعی به پیشرفت های بزرگی دست یافته و کشوری مقتدر و تاثیرگذار می باشد.

همتی تصریح کرد: با فراهم شدن فضا برای حضور جوانان در این حوزه و انجام تحقیق، توسعه و تولیدات گوناگون به توفیقات بزرگی در حوزه دفاعی دست یافته‌ایم که از جمله آن می توان به ساخت زیردریایی ها و شناورهای پیشرفته در مجموعه صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس اشاره کرد.

وی تاکید کرد: ما باید قدر نیروی انسانی توانمند خود را بدانیم و به آنها در عرصه‌های مختلف میدان دهیم، چون این امر اقتدار کشور در حوزه‌های مختلف را در پی دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر توانمندی‌های نیروها و متخصصان داخلی به پیشرفت های بزرگی دست یافته است و باید این مسیر را با اقتدار تداوم بخشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها