کسب 6 مدال رنگارنگ توسط قایقرانان دختر هرمزگان درالمپیاد کشوری



به گزارش صبح ساحل، قایقرانان دختر هرمزگانی در رشته آب های آرام دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور خوش درخشیدند و شش مدال رنگارنگ کسب کردند.

در کانو یک نفره 500 متر این المپیاد، ملیکا حقیقی از کرمانشاه، هانیا کلالی از بوشهر و ثنا تینا از هرمزگان به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در کانو 2 نفره 500 متر ملیکیا حقیقی و آناهیتا نظری از کرمانشاه عنوان نخست را کسب کردند، ثنا تینا و فاطمه رمضانی از هرمزگان به مقام دوم رسیدند و رقیه حمیدی و مریم اوراکی از خوزستان روی سکوی سوم قرار گرفتند.

 

در مسابقه کانو تک نفره 200 متر نیز ملیکا حقیقی از کرمانشاه قهرمان شد، هانیا کلالی از بوشهر به مقام دوم رسید و ثنا تینا از هرمزگان سوم شد.

در کانو 2 نفره 200 متر نیز ملیکا حقیقی و آناهیتا نظری از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسیدند، ثنا تینا و فاطمه رمضانی از هرمزگان دوم شدند و هانیا کلالی و انسیه رنجبر از بوشهر مقام سوم را به دست آوردند.

 

سرمربیگری تیم هرمزگان آرزو پاسلاربود و سرپرستی آن سحر رضایی بر عهده داشت.

مسابقات آب های آرام دومین المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور با حضور 64 ورزشکار از 18 استان کشور به میزبانی دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

 

استان های‌ البرز، قزوین، کرمانشاه، گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، تهران، توابع تهران، هرمزگان، یزد، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، لرستان، اردبیل، مازندران و خوزستان در دومین المپیاد استعدادهای برتر حاضر بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها