انهدام باند سارقان در میناب



مأموران انتظامی میناب با دستگیری اعضای باند سارقان به عنف پرده از راز 30 فقره سرقت و قتل یک نفر از اتباع بیگانه برداشتند.

 

به گزارش صبح ساحب له نقل از ایسنا، سرهنگ محمد رستمی در این خصوص گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بروقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه ،بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با راه اندازی گشت های محسوس و غیر محسوس و تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سارقان و مشاهده فیلم های موجود یک نفر از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات تعقیب و گریز در شهر میناب دستگیر شد.

 

این مسئول انتظامی درادامه تصریح کرد: متهم به پلیس آگاهی انتقال و در بازجوئیهای فنی و تخصصی اعتراف کرد که با همدستی 5 نفر دیگر اقدام به سرقت به عنف چندین فقره گوشی، کیف قاپی، سرقت موتورسیکلت در شهر میناب می کرده که با بهره گیری از منابع و مخبرین محلی و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سایر متهمان در شهرستان رودان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سایر اعضای این باند دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: متهمین دستگیر شده در مقابل ادله و شواهد موجود راهی جز اعتراف نداشته و به 30 فقره انواع سرقت، زورگیری، کیف قاپی به عنف و یک فقره قتل اتباع بیگانه در سال 97 اعتراف کردند که تمام سرقت ها و قتل بازسازی صحنه انجام شده و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها