آغاز طرح هادی در برخی روستاهای جاسک



فرماندار جاسک از آغاز طرح هادی در روستاهای کوئیک‌گزی، بهمدی، بندبست و کرتی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رادمهر عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه طرح هادی روستای کوئیک اظهار داشت: طرح هادی ۵ روستا با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در جاسک در حال اجرا است.

وی افزود: طرح هادی روستاهای کوئیک‌گزی، بهمدی، بندبست، کرتی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

 

فرماندار جاسک گفت: اجرای طرح هادی در روستاها موجب توسعه و آبادانی و حتی همچنین ارتقاء شاخص‌های بهداشتی می‌شود.

رادمهر ادامه داد: با تکمیل این پروژه در این پنج روستا بالغ بر پنج هزار متر معابر روستایی بهسازی می‌شود.

 

وی بیان داشت : در روستای کوئیک عملیات زیرسازی آسفالت و جدول‌گذاری پیاده روسازی و جابجایی شبکه برق بطول هزار و ۱۰۰ متر انجام شده است.

فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان جاسک خاطر نشان کرد: اعتبار انجام‌این پروژه ها بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال مصوب شده که در حال اجرا است.

 

رادمهر ابراز داشت: طرح هادی بیشتر روستاها در بخش مرکزی و لیردف مطالعه شده است که امیداوریم با پیگیری‌های صورت گرفته با اجرایی این پروژه‌ها روستاهای دیگر نیز عملیات اجرایی و به ویژه اعتبارات مورد نظر تخصیص پیدا کند.

وی ضمن تقدیر از رئیس و کارکنان بنیاد مسکن بیان کرد: در سال گذشته نیز با پیگیری‌های که صورت گرفت طرح هادی برخی روستاها مثل پجک که سال‌ها از شروع جدول گزاری آن گذشته بود در کنار پروژه‌های روستاهای جدید مانند کاشی اجرا شد.

 

عبدالمجید سعدینی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جاسک در ادامه در خصوص این پروژه گفت: از ویژگی‌های پروژه کوئیک جداره‌سازی و رنگ آمیزی سطوح و توجه به مراکز محله با بهره‌گیری از منابع داخلی بنیاد مسکن با ارزش ریالی بالغ بر ۳میلیارد ریال است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها