بیش از نیمی از تعاونی‌های هرمزگان غیرفعال است



سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه در استان هرمزگان بیش از نیمی از تعاونی‌ها غیرفعال است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های گردشگری کمترین نقش را در حوزه تعاونی‌ها دارند و امیدوارم در این زمینه کارهای خوبی صورت گیرد، چراکه که ما سواحل و جزایر بسیار خوبی داریم.

عباس میرزاد در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان هرمزگان، اظهار کرد: کشور ما در گذشته وابسته به فروش نفت بود و عملاً کشاورزی و صنعت آن تحت تأثیر این موضوع قرار داشت و پس از تغییر سیاست دولت بر کاهش وابستگی به اقتصاد تک‌محصولی افزایش فعالیت تعاونی‌ها را در پیش داشتیم.

وی افزود: تعاونی‌ها از سال 75 فضایی در اختیار داشتند تا در عرصه تولید برای نظام فعالیت کنند امروز در خصوص تعداد تعاونی‌ها مشکلی نداریم اما تعداد تعاونی‌های فعال کم است، در استان هرمزگان بیش از نیمی از تعاونی‌ها غیرفعال است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد: این نشان می‌دهد کار ما در جایی اشکال دارد، کشورهایی که در حوزه تعاونی‌ها پیشرفت کردند تعداد تعاونی کمتری داشته، جزیره‌ای عمل نکردند و به‌به صورت زنجیره‌ای فعالیت کرده‌اند و معنی تعاونی واقعی همان است و ما نیز باید تلاش کنیم تعداد تعاونی‌ها را کم و آن‌ها را به هم متصل کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها