نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

تلاش‌های دولت باید باعث ایجاد عزت در جامعه شود



بندرعباس - نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: مجموع تلاش‌های دولت‌ها باید باعث ایجاد عزت برای اسلام و جامعه اسلامی و ذلت برای دشمنان شود.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر پنجشنبه در جشنواره شهید رجائی استان هرمزگان اظهار داشت: تحقق دولت کریمه بر اساس شاخص‌هایی که در مبانی دینی ما بیان شده است قابل ارزیابی است.

وی عنوان کرد: مجموع تلاش‌های نظام و دولت‌ باید باعث ایجاد عزت برای اسلام و جامعه اسلامی و ذلت برای دشمنان شود.  

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: انسان به دنبال تامین و دستیابی به کرامت والای خود است و در جامعه اسلامی خروجی تلاش‌ها باید به تامین کرامت در دنیا و آخرت منجر شود.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: اگر چرخ حرکت دولت‌ها بر اساس معیارها و مبانی دینی باشد و رفاه نیز بر مبنای عدالت باشد.

وی با ذکر این نکته که امروز نیاز به خلاقیت و ابتکار وجود دارد، خاطرنشان کرد: ایران در شرایط خا

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس مطرح کرد: خلاقیت و ابتکار دو عنصر مهمصی قرار دارد و مدیرها باید در شرایط خاص خود را نشان دهند. در کوران سختی و مشکلات است که مهارت، هنر و تدبیر دولتمردان خود را نشان خواهد داشت. برای مدیران است که می‌تواند باعث عبور کشور از این مرحله سخت شود.

حجت الاسلام عبادی زاده با ذکر این نکته با اتکا با سرمایه‌های داخلی می‌توان چرخ اقتصاد کشور را بچرخانیم، اذعان کرد: مدیریت کردن سرمایه‌ها سرگردان در کشور باعث کمک زیادی به کشور خواهد بود.

وی ابراز داشت: میزان اتکا به سرمایه‌های بخش خصوصی باید افزایش پیدا کند چراکه برای عبور از این پیچ تاریخی به سرمایه‌های بخش خصوصی نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تشریح کرد: ظرفیت‌های ایران از بسیاری کشورهایی که در حال توسعه پر شتاب هستند بیشتر است و ایران می‌تواند با تلاش، ابتکار و خلاقیت این گره‌های کور را باز کند.

حجت الاسلام عبادی زاده بیان داشت: دشمنان در دوران دفاع مقدس تصور می‌کردند که می‌توانند جمهوری اسلامی را شکست دهند اما پس از هشت سال اتفاقی دیگری رقم خورد. در حال حاظر نیز جنگ اقتصادی دیگری از سوی دشمن آغاز شده است که باید تلاش شود از این تهدیدات به عنوان فرصت استفاده شود.

وی اظهار داشت: به تمام دستگاه‌هایی که در رقابت خدمتگزاری به مردم موفق شدند تبریک می‌گویم و جشنواره شهید رجایی یک آزمونی برای خدمتگذاران در خصوص عملکرد سالیانه بود.

وی با بیان اینکه عدالت باید معنا شود،عنوان کرد: امروز باید امید در کنار تلاش به عنوان شاخص مهم در حوزه‌های کاری دیده و تنظیم شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: بیانه گام دوم به عنوان یک نقشه راه برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که باید برای تحقق آن تلاش شود و در برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی و سندها دیده شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌های نهادها باید بر مبنای گام دوم انقلاغی تنظیم شود و به مردم در خصوص انطباق فعالیت‌های خود با گام دوم انقلاب گزارش بدهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها