جزئیات برگزاری رژه ملی 31 شهریور در بندرعباس اعلام شد



فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه امسال در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰۰ برنامه در رده‌های سپاه و بسیج با توجه به شعارمان که ما پیروزیم اجرا می‌شود، اضافه کرد: در اولین روز از هفته‌ دفاع مقدس رژه ملی برگزار خواهد شد که در تهران و بندرعباس این رژه به‌صورت ملی اجرا خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ اباذر سالاری صبح امروز در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس برگ زرینی از نظام و انقلاب است که رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بود، به فرموده امام راحل در دفاع مقدس انقلابمان را به جهان صادر کردیم و ابهت شرق و غرب را شکستیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برکاتی داشت که اگر امروز در صلابت، پایداری و قدرت قرار داریم مدیون دلاوری‌های رزمندگان هستیم، تصریح کرد: امروز اگر ایران اسلامی حرفی برای گفتن‌ در حوزه‌های نظامی دارد از برکات دفاع مقدس است، در دفاع مقدس با کمترین سلاح و ادوات نظامی به مقابله با دشمنان رفتیم.

سرهنگ سالاری ادامه داد: با ایستادگی ملت غیور و جوانان در جنگ یک وجب از کشورمان را هم به دشمن ندادیم، امروز اگر در خلیج تا ابد فارس پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه منهدم می‌شود مدیون جوانان و ایستادگی نیروهایمان هستیم.

وی ادامه داد: به دنیا نشان دادیم که اگر بخواهند به خاکمان تعرض کنند نتیجه اعمالشان را خواهند دید، دشمن به توانمندی جمهوری اسلامی به‌خصوص سپاه پی برده است که مقابله‌به‌مثل خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بعد از سرنگونی پهپاد و کشتی نظامی خیلی از کشورهای عربی سرجای خودشان نشستند، این‌ها توانمندی نظام جمهوری اسلامی را درک‌ کردند و جواب سپاه به آن‌ها دندان‌شکن خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال بیش از ۴۰۰ برنامه در رده‌های سپاه و بسیج با توجه به شعارمان که ما پیروزیم اجرا می‌شود، اضافه کرد: در اولین روز از هفته‌ دفاع مقدس رژه ملی برگزار خواهد شد که در تهران و بندرعباس این رژه به‌صورت ملی اجرا خواهد شد.

سرهنگ سالاری بیان کرد: این رژه ملی در بندرعباس با توجه به موقعیت در منطقه با محوریت ارتش و با حضور نیروهای مسلح ارتش و سپاه برگزار می‌شود که رژه ادوات نظامی، رژه دریایی و هوایی خواهد بود.

وی عنوان کرد: در بندرعباس دو رژه دریایی و ‌هوایی را خواهیم داشت و نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان غدیر از ۳۱ شهریور در بخش بازیابی عملیات خیبر و اجرای نمادین این عملیات به مدت ۷ شب را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ادامه به تشریح سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: نمایشگاه توانمندی‌های نظامی سپاه و سایر نیروهای مسلح، خاطره گویی با حضور فرمانده هان نیروهای مسلح، نواختن زنگ دفاع مقدس و اعزام فرمانده هان به مدارس جهت خاطره گویی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی، نمایشگاه عکس و نقاشی دفاع مقدس، اردوهای جهادی جهت محرومیت‌زدایی، تجلیل از سربازان نمونه، همایش اهل سنت در دفاع مقدس، حضور نیروهای پاسدار و بسیجی در نماز جمعه، تجمع فرمانده هان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس بخشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود .

سرهنگ سالاری در پایان اظهار کرد: ۱۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سال جاری در حال اجرا است که شاخص‌ترین این پروژه‌ها بهره‌برداری از کارگاه خیاطی در محلات کم برخوردار خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها