28 شهریور آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی دانشگاه پیام نور در هرمزگان



معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی آغاز شده و مهلت پایانی آن نیز 28 شهریورماه است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه عامری سیاهوئی اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام و اخذ مشاوره رایگان و ثبت نام به نزدیكترین دانشگاه پیام نور در 14 شهر هرمزگان مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی است و مزایای ویژه ای برای تحصیل داوطلبان مهیا کرده است، تصریح کرد: برگزاری كلاسهای نیمه حضوری، كمترین شهریه در بین دانشگاه های شهریه ای و پرداخت به صورت تسهیلات قرض الحسنه، امكان انتخاب شهر محل سكونت به عنوان محل آزمون پایانی، استفاده از كلاسهای الكترونیكی، تحصیل همزمان در دو رشته، آزمون های استاندارد بخشی مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها