استاندار هرمزگان:

باید نظم و انضباط ترافیکی در آغاز سال تحصیلی برقرار شود



استاندار هرمزگان رعایت نظم و انضباط ترافیکی در آغاز سال تحصیلی را بسیار مهم برشمرد و خواستار حضور فعال پلیس راهور و سایر دستگاه‌های مسئول برای تحقق این امر شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از  ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در نشست شورای ترافیک استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، عنوان کرد: از روز اول مهر فصل جدیدی از نشاط جامعه و تلاش و کوشش علمی در راستای تعلیم و تربیت آغاز می‌شود و باید همه امکانات را برای این رویداد مهم فراهم کنیم.

وی خواستار نظارت لازم بر روی سرویس‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزان به مدارس شد و افزود: باید از خودروهای با کیفیت و ایمنی مناسب برای تأمین سرویس‌های مدارس استفاده شود تا کار حمل‌ونقل دانش‌آموزان به شکل مناسبی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها این موضوع مهم را مدنظر قرار داده و ضوابط موردنظر در موضوع مهم تأمین سرویس مدارس حاکم باشد.

همتی تصریح کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در این ایام حضور فعالی در همه مناطق داشته باشند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کنترل ترافیک را تحت نظارت قرار دهند تا عبور و مرور در خیابان‌ها به شکل مناسبی صورت گیرد.

وی رعایت نظم و انضباط ترافیکی و تأمین امنیت در این ایام را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: نیروی انتظامی تمامی امکانات خود را به‌خصوص برای روز مهم اول مهر به کار بگیرد و پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص داشته باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها درنهایت آرامش و امنیت انجام و دانش آموزان و دانشجویان و معلمان و اساتید بانشاط خوبی در کلاس‌های درس حاضر شوند.

همتی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی امکانات لازم را برای این ایام به کار بگیرند و مدارس و دانشگاه‌ها نیز از شرایط خوبی برای آغاز سال تحصیلی برخوردار باشند.

وی گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها جلسات شورای آموزش‌وپرورش و شورای ترافیک را برگزار و وضعیت هر شهرستان را به‌خوبی بررسی، کنترل و تحت نظارت قرار داده و آمادگی لازم را داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها