آثار اجتماعی وقف را در جامعه نهادینه کنیم



معاون امور استان های سازمان اوقاف کشور گفت: آثار اجتماعی وقف را در جامعه نهادینه کنیم تا مردم در زندگی خود از برکات وقف بهره مند شوند.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، اظهار کرد: مسئله وقف در را در جامعه بخوبی نهادینه نشده است.

وی ادامه داد: آثار اجتماعی و نقش وقف در جامعه را باید به مردم نشان دهیم تا زندگی مردم متحول شود.

معاون امور استان های سازمان اوقاف کشور تصریح کرد: سیاست سازمان اوقاف در سال های پیش رو تبدیل موقوفات به پروژ ه های بزرگ از جمله در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و کمک به بیکاری در جهت پیشرفت است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد بیان کرد: سیاست فعلی سازمان اوقاف ارتقاءبهره وری هم در تولید ثروت و هم نیت واقفین عمیاتی شده است.

وی با بیان اینکه توقع سازمان اوقاف از جامعه رسانه ای و مبلغین در جهت سوق اهداف بنا بر نیاز مردم است، اظهار کرد: بر اساس شرایط اقتصادی فعلی، در زمینه وقف به دنبال ایجاد اندیشه های نو هستیم.

معاون امور استان های سازمان اوقاف کشور با بیان اینکه تغییرات در استان روال طیبعی است، عنوان کرد: مدیرکل جدید یک فرد ارزشی و از خانواده اوقاف است.

همچنین مدیر کل جدید اوقاف وامور خیریه هرمزگان گفت: محور فعالیت های اوقاف استان هرمزگان برای پیشرفت در سه محور بیان شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان اظهار کرد: سازمان اوقاف در در جهت اهداف خود در مقوله اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حول سه محور مهم فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: حرکت در مسیر رونق تولید، با بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های انان در جهت پیشرفت است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: مسیر دوم در جهت ایجاد اشتغال در جامعه با مبنای حرکتی بیانه گام دوم و بکارگیری از جوانان مومن است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدیان خاطرنشان کرد: مسیر سوم اجتماعی سازی فعالیت های اوقاف و در بقاع متبرکه در استان هرمزگان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در این آیین از خدمات حجت الاسلام گرایلی تجلیل و حجت الاسلام حسین مهدیان به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه هرمزگان معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها