تاکنون ۳۳ موکب در هرمزگان پروانه تاسیس دریافت کرده اند



سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تاکنون ۳۳ موکب از متقاضیان در هرمزگان از ستاد اربعین استان پروانه تاسیس موکب دریافت کرده اند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس میرزاد صبح امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع)، با تأکید براینکه ساماندهی و صدور مجوز موکب‌ها با ستاد عتبات عالیات استان است، اظهار داشت: هر فردی که در استان بخواهد موکب پذیرایی یا اسکان برپا کند باید از ستاد عتبات مجوز بگیرد هیچ یک از دستگاه‌های دولتی حق برپایی موکب اربعین حسینی را ندارند تمامی نهاد‌ها و مجموع‌ها باید برای برپایی موکب‌های مردمی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه موکب‌های استانی در دو بخش داخلی و خارجی فعالیت دارند بیان کرد: موکب‌هایی که در کشور عراق فعالیت دارند باید تا یک هفته بعد از اربعین هم حضور داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اهمیت برگزاری با شکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی، گفت: ارزش و اهمیت پیاده روی اربعین حسینی بر هیچ کسی پوشیده نیست و هر سال بر عظمت آن افزوده می‌شود.

میرزاد با اشاره به لغو روادید کشور عراق در مدت زمان پیاده روی اربعین، گفت: پیش بینی می شود تعداد زائرین اربعین در کشور و به تبع آن در استان هرمزگان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و این مسئله افزایش ارائه خدمات به زائرین و برنامه ریزی منسجم و بیشتر را طلب می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همدلی مردم و مسؤولین استان خدمات مطلوب و قابل قبولی در پیاده روی اربعین به زائرین ارائه شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان همچنین از صدا و سیمای مرکز استان خواست تا بصورت ویژه به ابعاد مختلف پیاده روی اربعین و فعالیت موکب‌های هرمزگان در قالب مستند های خبری و تولیدی بپردازد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها