سرانه در برخی از مدارس بندرعباس در حد صفر است



رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه سرانه در برخی مدارس سطح شهر بندرعباس در حد صفر است، گفت: با سرانه پایین در مدارس نمی توان انتظار تحول در آموزش داشت.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری شبستان، « آبتین امیری » در یکصد وسی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار نشست و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اداره کل آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 99-98 برگزار شد، با بیان اینکه وضع سرانه مدارس شهر بندرعباس مناسب نیست، تصریح کرد: سرانه در برخی مدارس سطح شهر بندرعباس در حد صفر است و با این سرانه نمی توان انتظار تحول در آموزش و پرورش را داشت.

 

وی حضور برخی از افراد که از بدنه آموزش و پرورش وارد شورا و شهرداری می شوند را هم فرصت و هم تهدید دانست و افزود: متاسفانه برخی از این افراد به جای دفاع از مدارس و بیان مشکلات آموزش و پرورش، چون با مدیران آموزش و پرورش تعارف دارند، اصل مشکلات را بیان نمی کنند و در نتیجه می توان گفت که معلمان، صدایی در شورا ندارند.

 

 


رئیس کمیسیون خدمات شهری عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: ضعف مالی آموزش و پرورش سبب شده تا بسیاری از فرصت هایی که شهرداری و شورا برای آن فراهم کرده است نظیر فرصت تجاری سازی مدارس، به خوبی استفاده کنند.

 

امیری با اشاره به اینکه شورا و شهرداری همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس در کنار مدارس هستند و در همه سطوح شاهد حمایت از مدارس سطح شهر بندرعباس هستیم، عنوان کرد: این اقدام مورد حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس است.

 

وی با اذعان به اینکه مدیریت فعلی آموزش و پرورش استان هرمزگان مورد حمایت اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس است، بیان کرد: ما معتقدیم علیرغم همه نارسایی ها آموزش و پرورش در مسیر آرامش و پیشرفت قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها