پیشرفت بیش از 40 درصدی پروژه دهکده ساحلی کیش



پروژه دهکده ساحلی کیش با پیشرفت بیش از 40 درصد درحال ساخت است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری صداوسیما، احمدپور سرمایه گذار این پروژه گفت:تاکنون 500واحد از این پروژه مسکونی ساخته و تحویل صاحبان آن داده شده است .

وی افزود: کلنگ احداث این پروژه در سال 82 در جنوب شرقی جزیره کیش به زمین زده شد و مراحل ساخت آن درسال 92متوقف شد.

احمدپور گفت: این پروژه درسال 96 از طریق وزارت نفت به ایشان تحویل داده شد و در آن زمان سازمان منطقه آزاد کیش، بانک، شرکت ملی ساختمان که سازنده قبلی اش بود، 23 میلیارد تومان توقیف اموال گرفته بود.

 

وی افزود: در آن زمان ساکنین مجموعه یک فاقد آب، برق، اسانسور، فاضلاب و مبلمان شهری بودند و تنها مشکل کنونی بلوک یک نداشتن سند است که درحال اماده سازی برای واگذاری سند هستیم.

احمدپور گفت: بلوک 2 درحال اتمام است و بلوک 3 درحال ساخت است که دو بلوک دیگر متعلق به سهامداران وشرکت است که در اینده ساخته خواهدشد.

وی با اشاره به اشتغالزایی برای 2 هزار نفر در ساخت این پروژه افزود: تاکنون از مساحت 215هزارمترمربعی این مجموعه 115هزارمترمربع ساخته شده است و 100 هزار متر مربع دیگر آن در حال گرفتن تراکم وشروع کاراست انهم باسرمایه گذاری200میلیاردتومانی بخش خصوصی است.

 

احمدپور بابیان اینکه در این مجموعه بیش از 2هزار واحدساخته شده است، گفت: فضاهای اموزشی، اسکله، پارک تفریحی، رستوران، کشتی تفریحی و یخی و سایرنیازهای گردشگران وساکنان منطقه ساخته شده است

وی افزود: درساخت 80هزار متر مربع این پروژه از مصالح درجه یک و استانداردایرانی استفاده شده وتمام سرمایه گذاریها ومصالح تکیه برتوان داخلی دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها