واگذاری ۹۱۶ فقره انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد هرمزگان



۹۱۶ خانوار از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان از انشعاب رایگان در بخش آب، برق و گاز در پنج‌ماهه امسال بهره‌مند شدند.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۴۲۵ انشعاب آب، ۴۶۶ انشعاب برق و ۲۵ انشعاب گاز توسط این نهاد به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گرفت.

احمد پایان عصر سه شنبه افزود: ۶۹۲ مورد از این خدمات به مددجویان ساکن در مناطق روستایی و ۲۲۴ مورد نیز به مناطق شهری هرمزگان ارائه‌شد.

 

وی بیان داشت: خدمات ارائه شده براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات آب، برق، گاز، پروانه ساختمانی، فاضلاب و عوارض شهرداری است که از زمان اجرائی شدن این طرح همکاری خوبی از سوی این دستگاه‌ها با این نهاد در ارائه خدمات رایگان به مددجویان صورت گرفته است.

این مسوول اظهارداشت: همچنین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که برای نخستین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف هستند که از ابتدای سال تاکنون ۹۴ خانوار از این خدمت بهره‌مند شدند.

 

پایان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمیته امداد با ارائه خدمات هدفمند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی بویژه در مناطق محروم تلاش می‌کند تا از این طریق دهک‌های پایین جامعه از خدمات حمایتی مناسبی بهره‌مند شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها