کمبود سیلندر گاز مایع در بشاگرد بررسی شود



فرماندار بشاگرد با بیان اینکه کمبود سیلندر گاز مایع در سطح شهرستان بشاگرد بررسی شود، گفت: اداره صمت بشاگرد بررسی موضوع كمبود سيلندر گاز را در دستور کار خود قرار دهد و با نرخ مصوب در همه روستاهای این شهرستان توزيع شود.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاري شبستان، « احمد محمودی » در جلسه كارگروه تنظيم بازار شهرستان بشاگرد، عنوان کرد: يكي از موضوعات مهمي كه در شهرستان نيازمند توجه بيشتر است كمبود سيلندر گاز مايع و توزيع آن با نرخ مصوب است.

وی افزود: اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بشاگرد به اين موضوع ورود كند و علاوه بر مشخص كردن علت كمبود سيلندر گاز مايع، براي توزيع آن با قيمت مصوب نیز اقدام كند.

 

فرماندار شهرستان بشاگرد در ادامه با اشاره به توزيع سهميه لاستیک سبک و سنگین در بشاگرد، تصريح كرد: اطلاع رسانی لازم جهت استفاده از سهمیه لاستیک های یارانه ای خودروهای سبک و سنگین توسط بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی انجام شود.

وی ادامه داد: برای مقابله با افزایش قیمت کالاهای اساسی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار این است که اداره صمت بازرسی ها را افزایش دهد و بر وضعیت قیمت ها نظارت بیشتر و دقیق تری داشته باشد.

 

محمودی اظهار کرد: ما باید بر اساس موقعیت و شرایط جغرافیایی در بحث صادرات غیر نفتی تصمیم گیری کنیم تا محصولات کشاورزی بشاگرد که از نظر کیفیت در رده اول قرار دارند با فرهنگ سازی لازم در جهت بالا بردن و افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی تلاش شود و شاهد پیشرفت این شهرستان و حتی صادرات محصولات به کشورهای همسایه باشیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، تاکید کرد: طرح نظارتی و گشت‌های مشترک باید با حضور بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف شهرستان بشاگرد تشدید شود تا شاهد گران فروشی نباشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها