10 کیلومتر از رینگ جزیره هرمز آماده اجرای آسفالت شد



معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از آغاز اجرای عملیات آسفالت پروژه رینگ جزیره هرمز خبر داد و گفت: 10 هزار متر از طول این رینگ آماده آسفالت شده است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری موج، علی علیزاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، در خصوص آغاز اجرای عملیات آسفالت پروژه رینگ جزیره هرمز، عنوان کرد: زیرسازی و آماده سازی و آسفالت رینگ جزیره هرمز در راستای توسعه زیر ساخت‌های گردشگری، تسهیل در تردد شهروندان، وسایل نقلیه و در نهایت آسایش بازدید کنندگان اهمیت بالایی دارد که این امر موجب شده تا راه و شهرسازی با جدیت بیشتری در این راه قدم بردارد.

 

وی عنوان کرد: از آنجایی جزیره هرمز یکی از مقاصد مهم گردشگری در استان هرمزگان است و علاوه بر جاذبه ها تاریخی به جهت خاص بودن بافت زمین شناسی آن، می تواند مقصد مهمی برای دانشجویان این رشته نیز باشد، عملیات اجرایی رینگ با همکاری بنیاد برکت در حال انجام است.

علیزاده در ادامه سخنان خود درباره مشخصات رینگ جزیره هرمز نیز بیان کرد: عرض کل بلوار 14.6 متر است و دوخط عبوری 2 متری جهت پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری دارد که در حال احداث است.

 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهر سازی هرمزگان در خصوص فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در راستای تکمیل فاز نخست این پروژه گفت: عملیاتی نظیر خاکبرداری و خاکریزی، احداث 12 دستگاه پل، 13 دستگاه پارکینگ، صورت گرفته است و تنها اساس و آسفالت پروژه باقی مانده است که در روزهای پیش رو انجام خواهد گرفت.

وی در پایان یاد آور شد: طول کل رینگ حدود 21 کیلومتر است که با تزریق اعتبار در سال های آتی و به مرور، اجرا خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها