لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

آذرخش به آب و آتش زد اما باز هم باخت



تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی میزبان تیم مقاومت البرز بود.
به گزارش صبح  ساحل در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه تیم آذرخش بندرعباس در سالن فجر به مصاف تیم مقاومت البرز رفت. 
در این بازی عباس روز پیکر سرمربی تیم آذرخش از وجود محمد خرم،عارف شبانگرد، محمد بنی اسدی،بهزاد میری زاده، سعید رضوانی، مهرداد قنبرزاده، میلاد چراغی، امین نصراله زاده، پوریا گلشنی، اسحاق سورغالی، امیر خون جهان و متین قادری بهره برد.
برای تیم مقاومت شهرداری البرز میثم خیام،علی رحیمی، مهران شریفیان، علیرضا ابوالقاسمی فرد،سید احسان سهیلی مقدم، فرشاد کلاه کج، حمزه کدخدایی، سهیل جابری، علیرضا شیخ لر،مهدی نوروزی، فرشید بابایی ارس، محمد کیان با هدایت فرهاد کشاورزی 
بازی کردند.‌
آذرخش در ابتدا نیمه نخست بازی را خوب شروع کرد اما در ادامه این مقاومت بود که موفق شد با دوگل میثم خیام و علی رحیمی به گل برسد و این نیمه را با برتری به پایان برد.
با شروع نیمه دوم آذرخش برای جبران گل خورده به آب آتش زدویک بازی کاملا هجومی از خود به نمایش گذاشت و پوریا گلشنی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند.
بعد از آن مقاومت برای این که نتیجه را حفظ کند عقب کشید اما حملات شاگردان عباس روز پیکر بی نتیجه بود و روی یک ضدحمله گل سوم را هم حمزه کدخدایی برای مقاومت شهرداری البرز زد.
آذرخش که نمی خواست به این راحتی در خانه شکست بخورد دست از حملات خود بر نداشت و مهرداد قنبرزاده زاده گل دوم را برای نارنجی پوشان هرمزگانی به ثمر رساند تا اختلاف کمتر شود.
در دو دقیقه پایانی روز پیکر سرمربی آذرخش تیمش را پنج نفره کرد تا شاید از شکست فرار کندو حداقل یک امتیاز از این بازی خانگی بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و علیرغم تلاش زیاد این بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار کرد تا شکست دیگری در کارنامه اش به ثبت برسد. نماینده البرز با کسب این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و آذرخش همان ۹ امتیازی باقی ماند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها